Lingaro Group, specjalizująca się w dostarczaniu zaawansowanych systemów analityki danych oraz Big Data, przejęła szwajcarską spółkę eBusiness Institute, lidera w zakresie strategicznego doradztwa i działań marketingowych w obszarze e-commerce dla wiodących światowych marek, podała spółka.
Przejęcie eBusiness Institute umożliwi Grupie Lingaro świadczenie kompleksowych usług o charakterze biznesowym i technologicznym dla firm działających w e-commerce i innych kanałach online, podano.
„eBusiness Institute idealnie wpisuje się w naszą strategię pod względem kultury organizacyjnej, portfela klientów i oferty. Przez ostatnie kilka lat rozmawialiśmy z ponad 100 firmami i wybraliśmy partnera, który posiada komplementarne usługi. Eksperci eBI potrafią opracować strategię obecności online oraz realizować działania marketingowe wspierające sprzedaż w kanałach cyfrowych. Te usługi są spójne z ofertą grupy Lingaro, która buduje dla klientów dedykowane rozwiązania do analityki marketingowej oraz sklepy e-commerce” – powiedział współzałożyciel i członek zarządu w Lingaro Sebastian Stygar, cytowany w komunikacie.
To kolejne przejęcie po zakupie spółki Orba, specjalizującej się w rozwiązaniach dla e-commerce, podano.
Lingaro zatrudnia obecnie ponad 1200 specjalistów 20 narodowości i posiada oddziały m.in. w USA, Indiach, Singapurze oraz na Filipinach. W zakresie rozwiązań technologicznych Lingaro jest partnerem dla firm z listy Fortune Global 500. W 2020 spółka zanotowała 200 mln zł przychodów. W ostatnich latach rosła w tempie ok. 30% rocznie.
Źródło: ISBnews