LivePerson planuje otworzyć centrum badawczo-rozwojowe w Polsce, jako część nowego hubu technologicznego w Europie, w I poł. br., podała spółka. Zamierza zatrudnić w Polsce ok. 50 inżynierów oprogramowania w najbliższych miesiącach.
„LivePerson rozwija się i aby sprostać wymaganiom naszych klientów, budujemy nowe centrum technologiczne w Europie – miejsce, które zamieszkują jedne z najlepszych umysłów inżynierskich. Zespół ten obejmie wysoce techniczne i krytyczne role, które będą miały olbrzymi wpływ na to, jak firma działa, a także w jaki sposób wspiera osiąganie wyników przez wiele spośród największych marek na świecie, w tym także wiodące marki europejskie. Polska oferuje nam bogatą pulę talentów i jest dla nas idealną lokalizacją do zbudowania naszego nowego zespołu technicznego i badawczo-rozwojowego” – powiedział starszy wiceprezes ds. SRE/Ops w LivePerson Todd Ebersviller, cytowany w komunikacie.
Lokalizacja nowego centrum badawczo-rozwojowego w Polsce zostanie ogłoszona w I kw. 2023 r., podano także.
LivePerson jest światowym liderem w dziedzinie rozwiązań Customer Engagement opartych o sztuczną inteligencję. Umożliwiają one obsługę klientów tworząc doświadczenia, które trudno odróżnić od kontaktu z człowiekiem. Do klientów firmy należą takie marki, jak m.in. HSBC, Virgin Media i GM Financial, które dzięki rozwiązaniom LivePerson rozmawiają w sposób całkowicie spersonalizowany z milionami klientów. Firma działa na rynku od 1995 roku, zatrudniając ponad 1200 pracowników. Od 2000 roku spółka jest notowana na giełdzie Nasdaq.
Źródło: ISBnews