LPP zakłada dalszy dynamiczny rozwój Sinsay – marki z największym udziałem sprzedaży w Grupie – i chce mieć 1 000 salonów Sinsay na koniec roku obrotowego 2023/2024 luty 2023 – styczeń 2024), podała spółka. Kolejne 300 salonów chce otworzyć w r.obr. 2024/2025.
Spółka wskazała w prezentacji wynikowej na elastyczne podejście do wielkości sklepów Sisnsay (możliwe powierzchnie mniejsze niż 1 tys. m2) oraz na przewagę konkurencyjną w postaci szerokiej oferty produktów dostępnych online.
LPP podała też, ze chce mieć 2 mln m2 powierzchni na koniec r.obr. 2023/2024, a celem na kolejne dwa lata jest 10-15% wzrostu powierzchni rocznie. Celem na 2024/2025 rok jest 2,3 mln m2 powierzchni, z czego 905 tys. m2 w Polsce, a 1 395 tys. m2 za granicą.
Na 31 lipca 2023 r. liczba sklepów Grupy wyniosła 2 141, czyli o 385 więcej niż rok wcześniej, z czego w Polsce było 1 090 (+106) a za granicą 1 051 (+279).
LPP zarządza markami modowymi Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay. Spółka jest notowana na GPW w Warszawie od 2001 roku; wchodzi w skład indeksu WIG20. W roku obrotowym 2022/2023 (luty 2022 – styczeń 2023) spółka miała 15,9 mld zł skonsolidowanych przychodów.
Źródło: ISBnews