LPP podtrzymała cel wzrostu powierzchni sprzedaży o około 25% w roku obrotowym 2024 i liczby nowych sklepów o 700 do 2 975 na koniec stycznia 2025 r. wobec 2 275 sklepów na koniec stycznia 2024 r., podała spółka. Celem jest też rozwój sieci sklepów Sinsay i wzrost ich liczby o 620 do 1 598 na koniec stycznia 2025 r. (978 sklepów na koniec stycznia 2024 r.).
W tym czasie liczba sklepów Reserved, Cropp, House i Mohito ma wzrosnąć o 80 do 1 377 sklepów wobec 1 297 na koniec stycznia 2024 r., podano w prezentacji wynikowej.
Spółka wskazała na otwarcia salonów marki Sinsay w mniejszych miejscowościach, głównie retail parkach.
Największy rozwój salonów w 2024 roku poza Polską nastąpi w krajach Europy Płd. i Śr.- Wsch., podano.
„W 2024 roku wzrost powierzchni o około 25% r/r. Cel wzrostu w latach 2025-2026: ok. 20% wzrostu powierzchni rocznie” – czytamy w prezentacji.
Na koniec kwietnia Grupa LPP posiadała 2 382 sklepy (wzrost o 337 r/r), z czego marki Sinsay – 1 041 (+255 r/r), Reserved – 363 (+13 r/r), Cropp – 378 (+29), House – 366 (+23 r/r) oraz Mohito – 234 (+17 r/r), wymieniono także.
LPP zarządza markami modowymi Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay. Spółka jest notowana na GPW w Warszawie od 2001 roku; wchodzi w skład indeksu WIG20. W roku obrotowym 2023 (luty 2023 – styczeń 2024) spółka miała 17,4 mld zł skonsolidowanych przychodów.
Źródło: ISBnews