PARTNER PORTALU
Inwestycje.pl
  • Giełda
  • Biznes
  • Gospodarka
  • Nieruchomości
  • Waluty
  • Gaming
  • Wideo
  • Konferencje
  • Więcej
    • PRAWO
    • STARTUPY
    • CROWDFUNDING
    • FINANSE OSOBISTE
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Inwestycje.pl
  • Giełda
  • Biznes
  • Gospodarka
  • Nieruchomości
  • Waluty
  • Gaming
  • Wideo
  • Konferencje
  • Więcej
    • PRAWO
    • STARTUPY
    • CROWDFUNDING
    • FINANSE OSOBISTE
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Inwestycje.pl
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Strona Główna Biznes

LPP udział kanału online w całości sprzedaży zbliża się już do 45%

Dodane przez Bartłomiej Supernak
19 maja 2020
w dziale Biznes
0
praca
0
SHARES
Share on FacebookShare on Twitter

LPP zanotował w kwietniu blisko 4-krotny wzrost udziału online w całości sprzedaży, a w maju ten udział wzrósł prawie 5-krotnie, poinformował wiceprezes Jacek Kujawa. W I kw. udział e-commerce w całości sprzedaży wzrósł do 33%, a obecnie sięga 45% wobec ok. 14,5% w IV kw. 2019 r.

„W IV kw. mieliśmy ok 14,5-proc. udział sprzedaży online w całości naszego obrotu i to co się stało w ostatnich miesiącach powoduje, że nasze pierwotne szacunki, iż osiągniemy 20% są już nieaktualne. Dla przykładu podam, że w I kw. tego roku ten udział wzrósł do 33%. A jeżeli spojrzymy na kwiecień to ten wzrost sprzedaży online był 4-krotny, a w maju rośnie i jest już prawie 5-krotny”- powiedział Kujawa podczas sesji w ramach EEC Online.

„Nasze obecne projekty, które realizujemy wskazują, że jesteśmy jeszcze w stanie zwiększyć ten udział sprzedaży online i teraz osiągamy około 45% w ogólnej sprzedaży całej grupy, ale ile będzie to na koniec roku – to zobaczymy. Ja jestem jednak dobrej myśli” – powiedział Kujawa.

Dodał, że na niektórych rynkach, gdzie sklepy są otwarte już od kilku tygodni sprzedaż w tych placówkach nie kanibalizuje sprzedaży online.

” Zmiany są bardzo dynamiczne i musimy na bieżąco wprowadzać pewne korekty. Nasze partnerstwo z Google to była odpowiedź na mocne wzrosty sprzedaży i jest to jedno z wielu naszych inicjatyw, aby sprostać dynamicznemu wzrostowi sprzedaży online” – wskazał.

Według niego, również logistyka musi nadążać za szybkimi zmianami.

„Na początku marca logistyka wysyłała jeszcze 100 tys. sztuk odzieży dziennie, w ciągu 2 tygodni dobiła do obrotu rzędu 400 tys., a w tej chwili pracujemy, żeby wysyłać 600 tys. sztuk odzieży dziennie i jest to możliwe także dzięki naszym wieloletnim inwestycjom w logistykę w kraju, jak i za granicą” – powiedział także.

W jego ocenie, z jednej strony klienci będą poszukiwać tańszych i bardziej stonowanych kolekcji, a z drugiej pojawia się trend eko i poszukiwanie bardziej trwałej odzieży nieco droższej ale w zgodzie z naturą.

LPP zarządza markami modowymi Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay. Spółka jest notowana na GPW w Warszawie od 2001 roku.

Źródło: ISBnews

Tagi: LPP
Poprzedni post

W ramach tarczy antykryzysowej do przedsiębiorców trafiło ok 10,5 mld zł

Następny post

Polska może zyskać 8 mln USD rocznie przez delokalizację produkcji z Chin

Kraków

Oferta ZUE za 80,5 mln zł wybrana na utrzymanie sieci tramwajowej w Krakowie

Inter Cars

Sprzedaż spółek dystrybucyjnych Inter Cars wzrosła o 7,6% r/r do 2,08 mld zł w październiku

praca

Formuła monopolu na rynku hazardu online się wyczerpała

PKN Orlen

Orlen ma porozumienie z Naftogazem dot. dostaw 300 mln m3 gazu na Ukrainę w 2026

praca

DataWalk: Nasza platforma big data weszła w miejsce dużego europejskiego projekt

biznes

Caspar AM przedstawił analizy założeń strategii reorganizacji i optymalizacji grupy

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Najnowsze

PZU

PZU i Pekao zainwestowały po 100 mln zł w PZU FIZ Private Debt

newag

Newag miał wstępnie 283,1 mln zł zysku netto w okresie I-III kw. 2025

Kraków

Oferta ZUE za 80,5 mln zł wybrana na utrzymanie sieci tramwajowej w Krakowie

ZUE

ZUE miało wstępnie 5,2 mln zł zysku netto w I-III kw. 2025

Inter Cars

Sprzedaż spółek dystrybucyjnych Inter Cars wzrosła o 7,6% r/r do 2,08 mld zł w październiku

paliwo

Czeka nas kolejny tydzień podwyżek cen paliw, szczególnie diesla

praca

Formuła monopolu na rynku hazardu online się wyczerpała

WIG

Indeks WIG20 spadł o 1,20% na zamknięciu w piątek

PKN Orlen

Orlen ma porozumienie z Naftogazem dot. dostaw 300 mln m3 gazu na Ukrainę w 2026

praca

DataWalk: Nasza platforma big data weszła w miejsce dużego europejskiego projekt

Twitter LinkedIn

Inwestycje.pl to portal, w którym znajdziesz aktualne wiadomości z kraju, bieżące informacje ze spółek, komentarze, analizy i opinie.

ADRES:

INWESTYCJE.PL SP. Z O.O.
Ul. Łąkowa 3/5,
90-562 Łódź

NIP: 7252307078
REGON: 388224470
KRS: 0000885306

KONTAKT:

Ogólny: biuro@inwestycje.pl
Redakcja: redakcja@inwestycje.pl
Współpraca: reklama@inwestycje.pl

©2022 Inwestycje.pl Wszystkie prawa zastrzeżone.

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Giełda
  • Biznes
  • Gospodarka
  • Nieruchomości
  • Waluty
  • Gaming
  • Wideo
  • Konferencje
  • Więcej
    • PRAWO
    • STARTUPY
    • CROWDFUNDING
    • FINANSE OSOBISTE

©2022 Inwestycje.pl Wszystkie prawa zastrzeżone.

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Giełda
  • Biznes
  • Gospodarka
  • Nieruchomości
  • Waluty
  • Gaming
  • Wideo
  • Konferencje
  • Więcej
    • PRAWO
    • STARTUPY
    • CROWDFUNDING
    • FINANSE OSOBISTE

©2022 Inwestycje.pl Wszystkie prawa zastrzeżone.