Wzrost sprzedaży Grupy LPP w grudniu obniżył się do poziomu jednocyfrowego w ujęciu porównywalnym (like-for-like) z dwucyfrowego poziomu w listopadzie, poinformował wiceprezes Przemysław Lutkiewicz. Podkreślił, że dla grupy najważniejszy jest okres tuż po Bożym Narodzeniu i jest do tego szczytu zakupowego przygotowana.
„Grudniowa sprzedaż jest dobra, chociaż przyznam, że dynamiki like-for-like w listopadzie były lepsze, bo były dwucyfrowe, a w grudniu mamy jednocyfrowe, więc można powiedzieć, że dynamiki są pozytywne” – powiedział Lutkiewicz podczas telekonferencji.
„I jesteśmy przygotowani do tego największego ruchu, który zaczyna się tuż po świętach – to będzie chyba główny sprawdzian. Wyprzedaże, zakupy sylwestrowe – to będzie dla nas najważniejsza część grudnia i do tego się mocno przygotowaliśmy” – dodał.
LPP podało w prezentacji wynikowej, że odnotowało „mocne wyniki” sprzedażowe w listopadzie. Były to „dwucyfrowe wzrosty sprzedaży grupy r/r (z działalności kontynuowanej) zarówno online jak i offline”.
LPP zarządza markami modowymi Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay. Spółka jest notowana na GPW w Warszawie od 2001 roku.
Źródło: ISBnews