Mangata Holding zakłada, że opracuje aktualizację strategii do końca I kw. 2023 r., poinformował wiceprezes Michał Zawisza.
„Druga połowa roku to czas na spojrzenie na rok 2023, ale też na perspektywę do 2025 r., nakreśloną w ubiegłym roku, pod względem tego, w którym miejscu możemy być” – powiedział Zawisza podczas telekonferencji.
Zaznaczył, że na spółkę wpływają megatrendy takie, jak wzrost cen energii, ograniczenie globalizacji czy fundamentalne zmiany na rynku pracy.
„Myślimy, że strategię będziemy mieli poukładaną do końca I kw. 2023 r. i będziemy mogli pokazać liczby, do których będziemy dążyć w kolejnych latach. Natomiast wydaje mi się, że kierunkowo to, co nakreśliliśmy w 2021 r. jeśli chodzi o aspekty operacyjne, będziemy starali się dalej realizować” – dodał.
Mangata Holding jest podmiotem notowanym na GPW w Warszawie. Tworzy holding kapitałowy skupiający podmioty branży metalowej działające w segmentach operacyjnych: automotive – podzespołów dla motoryzacji i komponentów (spółki: Kuźnia, MCS oraz Masterform), armatury i automatyki przemysłowej (Zetkama, Zetkama R&D), elementów złącznych (Śrubena) oraz działalności pozaprodukcyjnej (Zetkama Nieruchomości). Skonsolidowane przychody ze sprzedaży spółki sięgnęły 791 mln zł w 2021 r.
Źródło: ISBnews