Mastermedia wysłał pierwszy transport polskich produktów spożywczych do Szwecji, podała spółka. To kolejny kraj, obok Wielkiej Brytanii, Niemiec, Niderlandów, Irlandii i Belgii, do którego dotarł lubelski dystrybutor.
Pierwsza dostawa do Malmo została skompletowana przez magazyn w Wysogotowie koło Poznania. Jak zapowiada Mastermedia, to dopiero początek ekspansji w tym kraju.
„Szwecja jest kolejnym przystankiem na mapie Mastermedia. Naszym celem jest dostarczanie produktów z Polski i Europy Środkowo-Wschodniej na niemal każdy kontynent” – powiedział właściciel Mastermedia Paweł Wójciak, cytowany w komunikacie.
Mastermedia od 15 lat zwiększa sprzedaż polskich producentów w kanale zagranicznym, a od 5 lat rozwija także koncept franczyzowy Food Plus w Wielkiej Brytanii, Niderlandach, Niemczech i Irlandii. Synergia działań między producentami a detalistami pozwoliła osiągnąć firmie pozycję lidera w dystrybucji polskich produktów poza granicami kraju, podkreślono.
„Wypracowane przez lata doświadczenie na rynkach zachodnich oraz współpraca z najlepszymi producentami w Polsce daje nam przewagę konkurencyjną, dzięki czemu nie boimy się nowych wyzwań. Nasza obecność w Szwecji jest tego potwierdzeniem. Wiemy, że dostarczając produkty dobrej jakości, wspieramy naszych Klientów, którzy są swego rodzaju wizytówką Polski za granicą” – dodał dyrektor handlowy w Mastermedia Rafał Szarowski.
Firma Mastermedia Cioczek i Wójciak sp. j. powstała w 2006 roku i jest jedną z największych polskich firm handlowych eksportujących produkty spożywcze do Wielkiej Brytanii, Niderlandów, Belgii, Niemiec oraz Irlandii. Jest również właścicielem sieci franczyzowej Food Plus. Obroty firmy w 2020 roku wyniosły 885 mln zł i były większe o 145 mln zł w stosunku do 2019 roku.
Źródło: ISBnews