MOL rozpoczął rebranding stacji franczyzowych, podała sieć. Pierwsza placówka partnerska, która rozpoczęła działalność w nowych barwach, mieści się w Drohiczynie, w województwie podlaskim. Jest to pierwsza z ponad 100 stacji franczyzowych, które w najbliższych miesiącach zmienią szyld na MOL, dopełniając proces rebrandingu sieci w całym kraju. Jednocześnie firma rozpoczęła szeroko zakrojoną akcję marketingową, wspierającą widoczność marki.
W połowie bieżącego roku zakończył się proces rebrandingu ponad 270 stacji własnych MOL. Pod nowym szyldem działa ponad 70% działających w Polsce stacji sieci. Jesienią spółka rozpoczęła kolejną fazę projektu, zmieniając barwy pierwszej z ponad 100 stacji franczyzowych, które w kolejnych miesiącach będą stopniowo przyjmować identyfikację wizualną MOL, podano.
„Mamy bardzo atrakcyjną ofertę dla franczyzobiorców i silne wsparcie marketingowe naszej marki. Oferujemy także pełen pakiet materiałów niezbędnych do rebrandingu, a koszty całego przedsięwzięcia MOL bierze na siebie. W efekcie, po zmianie marki, nasze stacje notują wzrost sprzedaży, który w niektórych przypadkach sięga nawet 20%. Jestem zatem przekonany, że nasi partnerzy będą skłonni możliwie najszybciej przechodzić pod nowy szyld” – powiedział dyrektor ds. rynku detalicznego w MOL Polska Piotr Pyrich, cytowany w komunikacie.
Zmiana barw na ponad 270 stacjach w całej Polsce zapewnia bardzo dobrą widoczność marki MOL, która obecnie zyskuje jeszcze szerszą obecność dzięki ogólnopolskiej kampanii reklamowej. W najbliższych tygodniach działania promocyjne będą prowadzone m.in. w telewizji, radio, na nośnikach zewnętrznych oraz w internecie.
Węgierski koncern MOL prowadzi działalność w zakresie wydobycia i przerobu ropy naftowej (aktywa produkcyjne ma w 8 krajach, posiada też 4 rafinerie i 2 jednostki petrochemiczne). Od 2004 r. jest notowany na warszawskiej giełdzie. Miał 26,33 mld USD skonsolidowanych przychodów w 2023 r. Po przejęciu polskiej sieci Grupy Lotos, MOL Polska miał 481 stacji na koniec 2023 r.
Źródło: ISBnews