Wśród działań podjętych przez Monnari Trade w związku z pandemią koronawirusa jest strategia budowy nowych kanałów dystrybucji, w tym budowa sieci franczyzowej. Na zasadzie franczyzy ma działać kilka-kilkanaście procent placówek, zlokalizowanych głównie w mniejszych miastach, poinformowali członkowie zarządu.
„Prowadzimy rozmowy w celu zwiększenia dostępności Monnari w sklepach ulokowanych nie tylko w centrach handlowych. Pracujemy nad rozbudowaniem sieci franczyzowej” – powiedział dyrektor ds. finansowych Miłosz Kolbuszewski podczas wideokonferencji.
Ze słów prezesa Mirosława Misztala wynika, że sklepy franczyzowe zostałyby uruchomione przede wszystkim w mniejszych miastach, oczywiście, z uwzględnieniem potencjału sprzedażowego marki, która „nie jest najtańszą”.
„To będzie kilka-kilkanaście procent placówek. To nie będzie zmiana całkowita, a uzupełnienie, dywersyfikacja” – podkreślił prezes.
Monnari na koniec I kw. posiadało 170 salonów Monnari wobec 167 rok wcześniej i 31 salonów Femestage. Obecnie 169 ze 170 salonów Monnari jest czynnych.
Monnari Trade to spółka odzieżowa istniejąca od 2000 r. Na GPW jest notowana od 2006 r.
Źródło: ISBnews