mPay podpisał umowę wdrożeniową sztucznej inteligencji z SynapsisAI, podała spółka. Przedmiotem umowy jest wdrożenie innowacyjnego systemu AI Hiper Monetyzacji Użytkowników, którego celem jest zwiększenie efektywności sprzedaży oraz monetyzacja potencjału zakupowego użytkowników aplikacji mPay.
„System AI Hiper Monetyzacji Użytkowników będzie wykorzystywał zaawansowane algorytmy analizy behawioralnej i interaktywną komunikację z użytkownikami za pomocą AsystentaAI, umożliwiając:
– personalizację ofert,
– tworzenie predykcji zakupowych,
– zwiększenie przychodów dzięki bezpośredniej sprzedaży oraz optymalizacji kampanii marketingowych” – czytamy w komunikacie.
SynapsisAI to polska firma specjalizująca się w rozwiązaniach opartych na sztucznej inteligencji. Synapisis wspiera transformację cyfrową i optymalizację procesów w biznesie. Działa w sektorach takich jak edukacja, telekomunikacja czy energetyka, dążąc do osiągnięcia Total Experience (TX), czyli najlepszego doświadczenia dla klientów i kontrahentów obsługiwanych przedsiębiorstw.
mPay zadebiutował na rynku w 2003 r. i jest najdłużej działającym w Polsce systemem płatności przez telefon komórkowy. Aplikacja mPay umożliwia m.in. kupowanie biletów komunikacji miejskiej, regulowanie należności za parkowanie czy zasilanie telefonicznych kont prepaid za pomocą smartfona lub tabletu. Od 2007 r. mPay jest koncesjonowanym agentem rozliczeniowym, uprawnionym do procesowania transakcji realizowanych za pomocą urządzeń mobilnych. Inwestorem strategicznym mPay od 2013 r. jest Grupa Lew. mPay jest notowany na rynku NewConnect od 2011 r.
Źródło: ISBnews