Nordic Entertainment Group (NENT Group) oraz operator telewizji kablowej Vectra podpisały wieloletnią umowę dystrybucyjną, która umożliwi dostęp do serwisu streamingowego Viaplay, 1,7 mln klientom Vectry, podały spółki.
Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami, serwis streamingowy Viaplay zostanie uruchomiony w Polsce 3 sierpnia 2021 r.
„Od 3 sierpnia tego roku klienci Vectry będą mieli możliwość dodania subskrypcji serwisu streamingowego Viaplay do swoich pakietów obejmujących dostęp do telewizji, szerokopasmowego internetu lub telefonii komórkowej. Aplikacja Viaplay będzie także dostępna na TV Smart 4K Box – najnowszych dekoderach z Android TV oferowanych przez Vectrę. Vectra, będąca największym pod względem liczby klientów operatorem telewizji kablowej w Polsce, wprowadziła TV Smart latem 2020 roku, umożliwiając widzom korzystanie z oferowanych treści na całym terytorium Polski oraz Unii Europejskiej. Serwis streamingowy Viaplay, od chwili jego uruchomienia w Polsce, wzbogaci również ofertę platformy TV Smart” – czytamy w komunikacie.
Platforma Viaplay będzie oferowała polskim widzom unikalne połączenie treści Viaplay Originals, międzynarodowych filmów i seriali, programów dla dzieci, a także najważniejszych, transmitowanych na żywo, wydarzeń sportowych, takich jak spotkania piłkarskiej Bundesligi, a w kolejnych latach również mecze Premier League oraz wyścigi Formuły 1, podkreślono w materiale.
„Umowa zawarta z największym operatorem telewizji kablowej w Polsce, pokazuje długoterminowe zaangażowanie serwisu streamingowego Viaplay oraz chęć dotarcia do lokalnych odbiorców. Na wszystkich rynkach, na których działamy, naszym kluczowym priorytetem jest zapewnienie jak najszerszego dostępu do platformy Viaplay. Porozumienie z Vectrą daje nam wile możliwości. Cieszymy się, że będziemy mogli powitać klientów Vectry i zaproponować im unikalną ofertę w obszarze streamingu. Wkrótce będziemy także mogli ogłosić nasze kolejne partnerstwa w Polsce” – skomentował chief commercial officer NENT Group Kim Poder, cytowany w komunikacie.
W Polsce cena miesięcznej subskrypcji platformy Viaplay wyniesie 34 zł. Dostęp do serwisu będzie oferowany zarówno poprzez bezpośrednią subskrypcję, jak i za pośrednictwem partnerów zewnętrznych. Viaplay będzie również dostępny w szerokiej gamie urządzeń oraz platform, takich jak telewizory smart marki Samsung, LG, Panasonic, Sony, Philips oraz TCL; smartfony i tablety wyposażone w systemy operacyjne iOS oraz Android; urządzenia Chromecast oraz Apple TV, konsole PlayStation 4 i PlayStation 5 oraz Xbox One, a także komputery PC oraz Mac, wymieniono także.
NENT Group jest dostawcą rozrywki w regionie państw nordyckich. Serwis streamingowy Viaplay jest dostępny we wszystkich państwach nordyckich, a także w Estonii, Łotwie oraz Litwie.
Źródło: ISBnews