OT Logistics podpisał z Viterra Polska umowę przedłużającą do końca 2028 r. dotychczasową współpracę w przedmiocie kompleksowej obsługi przeładunków i składowania ładunków masowych pochodzenia roślinnego w portowym terminalu morskim OT Port Gdynia. Szacowana wartość umowy do 31.12.2023 r. wynosi ponad 72 mln zł netto. Wynagrodzenie za lata 2024-2028 będzie podlegało ustaleniom, podał OTL.
„Umowa obowiązywać będzie od 01.07.2022 r. i zastępuje umowę zawartą pomiędzy stronami z dnia 25.03.2021 roku […] Zapisy umowy określają średnią roczną gwarancję przeładunkową, a oszacowana wartość umowy do dnia 31.12.2023 r. wynosi ponad 72 mln zł netto. Wynagrodzenie za lata 2024-2028 będzie podlegało ustaleniom stron i od jego określenia zależna będzie kontynuacja realizacji umowy w tym okresie” – czytamy w komunikacie.
Viterra (poprzednio: Glencore) jest liderem na rynku produktów rolnych w tym m.in. zbóż, nasion oleistych, cukru, ryżu i jest obecna na wszystkich najważniejszych rynkach importowych i eksportowych na świecie.
Grupa OTL to notowana na GPW grupa specjalizująca się w usługach transportowych, spedycyjnych i logistycznych. Jej skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 791 mln zł w 2021 r.
Źródło: ISBnews