Pepco Group otworzyło setny sklep Pepco we Włoszech, podała spółka. Europa Zachodnia jest coraz ważniejszym rynkiem dla Pepco ze sklepami działającymi już w Hiszpanii, Niemczech, Austrii czy Grecji. W marcu br. Pepco otworzyło setny sklep w Serbii. Grupa Pepco planuje do końca roku rozpocząć działalność w Portugalii oraz Bośni i Hercegowinie.
Grupa planuje otworzyć, w ujęciu netto, przynajmniej 550 nowych sklepów w roku fiskalnym 2023, głównie pod marką Pepco. Stale rozwija także obecność swojej drugiej marki Dealz, przede wszystkim w Polsce, podano.
„Otwarcie setnego sklepu Pepco we Włoszech to wyjątkowy moment dla grupy i kluczowy moment naszej ekspansji w Europie Zachodniej, czemu towarzyszy pozytywna reakcja tamtejszych klientów. Nasz zyskowny program otwierania sklepów odnotowuje sukces za sukcesem, a kuszące ceny w naszych sklepach i wiodąca na rynku różnorodność towarów dyskontowych sprawiają, że jesteśmy pewni mocnego popytu na nasze towary” – powiedział prezes Pepco Group Trevor Masters, cytowany w komunikacie.
Pepco Group prowadzi działalność w dwóch segmentach rynkowych: poprzez Pepco (sieć wielobranżowych sklepów dyskontowych) oraz Poundland/Dealz (sieć sklepów działających w modelu zakupów impulsowych artykułów spożywczych, ogólnego przeznaczenia, sezonowych i artykułów pierwszej potrzeby sprzedawanych w formule cen jednorodnych). Spółka zadebiutowała na GPW w 2021 r.
Źródło: ISBnews