PKO Bank Polski sprzedał ponad pół miliona polis PKO Dom z oferty PKO Ubezpieczenia w ciągu półtora roku od uruchomienia sprzedaży, podał bank. PKO Dom obejmuje kluczowe elementy ochrony domu i mieszkania, w razie zdarzenia losowego daje możliwość szybkiej wypłaty ubezpieczenia.
„PKO Dom szybko zyskuje popularność i zaufanie wśród klientów. Pół miliona sprzedanych polis daje nam ponad 5% udziału w rynku ubezpieczeń domów i mieszkań. To potwierdza rosnącą pozycję Grupy PKO i wysoką jakość naszej oferty. PKO Dom to szeroki zakres ochrony i możliwość połączenia polisy z nowoczesną technologią smart home” – powiedział wiceprezes PKO Ubezpieczenia Tomasz Mańko, cytowany w komunikacie.
„PKO Dom jest dostępny we wszystkich kanałach dystrybucji banku, a 30% polis klienci kupili zdalnie. Jest to ubezpieczenie z bardzo szerokim zakresem ochrony, dostępne sumy ubezpieczenia wahają się od kilku tysięcy do nawet kilku milionów złotych. Miarą sukcesu PKO Dom jest też fakt, że zdecydowana większość sprzedanych polis to ubezpieczenia samodzielne, niepowiązane z kredytem hipotecznym. Oferta ubezpieczeń PKO jest elementem ekosystemu usług pozabankowych, którego budowa współtworzy II filar strategii banku na lata 2023-25” – dodał dyrektor Departamentu Ubezpieczeń PKO BP Marcin Kruszewski.
PKO Ubezpieczenia sukcesywnie poszerzają swoją ofertę o ubezpieczenia zarówno wspierające zakup kredytowych produktów banku, jak i polis będących samodzielnymi ubezpieczeniami życia i zdrowia oraz majątku.
PKO Bank Polski jest liderem polskiego sektora bankowego. Akcje banku od listopada 2004 r. notowane są na GPW. Aktywa razem banku wyniosły 430,7 mld zł na koniec 2022 r.
Źródło: ISBnews