PKO Bank Polski zakłada w nowej strategii na lata 2023-2025 utrzymanie pozycji lidera w akwizycji i pozyskiwanie 750 tys. klientów rocznie, podał bank.
„Skupiamy się na klientach i będziemy wśród 3 banków z najwyższym NPS w Polsce” – czytamy w prezentacji strategii.
Bank chce utrzymać pozycję lidera akwizycji i pozyskiwać 750 tys. klientów rocznie, podano także.
Liczba klientów aplikacji dostępnych dla osób bez rachunku w PKO BP ma wynieść 500 tys. do 2025 r., zakłada strategia.
Bank zapowiada modernizację do najnowszych formatów ponad 150 placówek. W ostatnich latach taką transformację przeszło już 130 placówek, podano też w prezentacji.
„Poprawimy doświadczenia klientów w kontaktach z bankiem poprzez dalszą transformację kultury organizacyjnej” – czytamy dalej.
Bank zakłada również, że w horyzoncie strategii 100% dyspozycji/funkcji obsługowych do produktów będzie dostępnych dla klientów indywidualnych w kanałach cyfrowych.
Cyfryzacja będzie dotyczyła również procesu hipotecznego – 55% decyzji kredytowych ma być w pełni automatycznych, także obieg dokumentacji ma być w 100% cyfrowy do 2025 roku.
PKO Bank Polski jest liderem polskiego sektora bankowego. Akcje banku od listopada 2004 r. notowane są na GPW. Aktywa razem banku wyniosły 418,09 mld zł na koniec 2021 r.
Źródło: ISBnews