Platforma zakupowa wszystko.pl – rozwijana przez Comarch od kilkunastu miesięcy – będzie miała swoją premierę 29 czerwca, podała platforma. Od tego dnia serwis będzie dostępny dla wszystkich sprzedawców i kupujących w internecie.
Premiera nastąpi po fazie testów portalu, w których od grudnia ubiegłego roku brali udział pracownicy grupy kapitałowej Comarch, a od marca sprzedawcy, którzy zrejestrowali się na wszystko.pl i zweryfikowali konto, podano.
„Testy przeszły bardzo pomyślnie. Stanowiły dla nas cenną bazę informacji o tym, co podoba się użytkownikom, czego jeszcze potrzebują oraz na jakie elementy zwracają szczególną uwagę. Zbierany przez nas codziennie feedback pozwolił nam na bieżąco reagować na oczekiwania sprzedawców i kupujących oraz wdrażać niezbędne funkcjonalności” – powiedziała dyrektor wszystko.pl Mariola Barzyk-Libura, cytowana w komunikacie.
Jak podkreślono, atutem wszystko.pl dla konsumentów ma być m.in. przejrzysty wygląd strony, proste procesy zakupowe i brak uczucia przeładowania.
„Naszym celem jest zapewnienie użytkownikom pozytywnych doświadczeń. Na wszystko.pl klient powinien prosto i szybko kupować ulubione produkty, nie irytując się przy tym wyskakującymi co chwilę reklamami czy dużą liczbą komunikatów. Proces zakupowy będzie sprawny, a wyszukiwanie produktów intuicyjne” – zapowiedziała Barzyk-Libura.
Niedługo po starcie planowane jest udostępnienie konsumentom dedykowanej aplikacji mobilnej do zakupów, podano także.
„Do tej pory na portalu zarejestrowało się już ponad 11 tys. sprzedawców. Wśród nich znalazły się znane marki w swoich kategoriach, m.in. Bielenda, Krosno, Trefl, BAT PSB czy Homla. W dniu premiery na platformie aktywnych będzie kilka milionów ofert” – czytamy dalej w komunikacie.
Sprzedający, którzy dołączą do wszystko.pl, mogą liczyć na pakiet benefitów, m.in.:
• 0% prowizji od sprzedaży
• Brak opłat za wystawianie ofert i utrzymanie konta
• Sprzedaż w każdej kategorii
• Integracje Comarch ERP, BaseLinker, Open API
• Indywidualny opiekun klienta
• Atrakcyjne pakiety marketingowe
• Darmowe metody promocji produktów, wymieniono w materiale.
Comarch specjalizuje się w projektowaniu, wdrażaniu oraz integracji zaawansowanych systemów informatycznych, narzędzi programistycznych, narzędzi i infrastruktur sieciowych. Spółka jest notowana na GPW od 1999 r.; spółka wchodzi w skład indeksu mWIG40. W 2022 r. miała 1,86 mld zł skonsolidowanych przychodów.
Źródło: ISBnews