Play wprowadza ofertę promocyjną w ramach akcji ZostańwDomu z elementem grywalizacyjnym, podał operator.
„Operator uruchamia kolejną promocję w ramach akcji #ZostańWDomu z Play. Od 28 kwietnia będzie nagradzał swoich klientów darmowym internetem za… pozostawanie w domu. Ogólnopolskiej akcji będzie towarzyszył element grywalizacji, mający na celu budowanie społecznej odpowiedzialności” – czytamy w komunikacie.
Aby przyłączyć się do akcji, wystarczy potwierdzić swoją obecność w aplikacji Play24 za pomocą dedykowanego przycisku „Jestem w domu”. Każdorazowe potwierdzenie swojej obecności w domu przez trzy dni z rzędu zostanie nagrodzone pakietem 1 GB darmowego internetu. Klienci w ramach promocji będą mogli włączyć maksymalnie dziesięć takich pakietów, co łącznie daje aż do 10 GB danych. Codziennej zabawie będzie towarzyszyć element grywalizacji. Licznik w aplikacji będzie na bieżąco wskazywał liczbę osób pozostających w domu, podano w informacji.
„Akcja nie ma charakteru kontrolnego. Nie sprawdzamy lokalizacji naszych użytkowników, zwłaszcza bez ich wiedzy i zgody. W tym przypadku chcemy pomóc w budowie świadomości społecznej na temat pandemii i nagradzać odpowiedzialną postawę” – powiedziała dyrektor Departamentu Komunikacji Korporacyjnej w Play Małgorzata Zakrzewska, cytowana w komunikacie.
Wcześniej operator m.in. przygotował dla swoich klientów dodatkowe pakiety bezpłatnego internetu. Przez cały kwiecień w Wypożyczalni Play Now pojawiają się natomiast kolejne filmowe nowości w specjalnej, niższej cenie. Operator uruchomił także procedury zero-rating dla platform edukacyjnych, dzięki czemu korzystanie z nich nie pomniejsza pakietu danych w sieci Play. Ponadto, równocześnie prowadzona jest kampania edukacyjna, która ma na celu przybliżać seniorom nowe technologie.
Play Communications jest właścicielem 100% udziałów w P4 (Play), która jest operatorem telefonii komórkowej Play. Spółka zadebiutowała na GPW w lipcu 2017 r.
Źródło: ISBnews