Poczta Polska nawiązała współpracę ze spółką Eurocash, dzięki czemu zwiększyła swoją sieć odbioru zamówień online o 450 sklepów ABC, Lewiatan i Delikatesy Centrum. Dzięki temu Poczta Polska powiększyła sieć punktów odbioru do 14 tysięcy, podała Poczta.
„Rozwój sieci punktów odbioru przesyłek realizuje strategię Poczty Polskiej na rynku przesyłek kurierskich. Zwiększenie zasięgu punktów odbioru wskutek pozyskiwania kolejnych partnerów to wymierny efekt naszych działań. Dzięki porozumieniu z kolejnym partnerem biznesowym, jakim jest Eurocash, Poczta Polska daje klientom zamieszkującym szczególnie mniejsze miejscowości, możliwość dogodnego odbioru paczek z zakupami online. Do końca czerwca tego roku liczba punktów przekroczy 15 tysięcy” – powiedział wiceprezes Poczty Polskiej Andrzej Bodziony, cytowany w komunikacie.
Poczta Polska przypomniała, że w ramach swej strategii na lata 2021-2023 chce zwiększyć swoją sieć punktów odbioru do 20 000 punktów do 2022 roku.
W październiku ub.r. Poczta Polska poinformowała, że chce rozbudować sieć zewnętrznych punktów odbioru przesyłek click & collect do 2 tys. urządzeń do 2022 roku i w tym roku uruchomi 500 takich automatów do odbioru i nadawania przesyłek.
Poczta Polska to największy polski pracodawca zatrudniający ponad 80 tys. pracowników w całym kraju. Posiada największą sieć dystrybucyjno-logistyczną w kraju, obejmującą ponad 7,6 tys. placówek.
Źródło: ISBnews