Wszyscy klienci Banku Pocztowego oraz dotychczasowi klienci EnveloBanku od środy, 20 października, będą automatycznie przekierowywani wyłącznie do systemu bankowości internetowej nowy Pocztowy24, podał bank.
Po wcześniejszym udostępnieniu wszystkim klientom szerokiej oferty produktowej i doświadczenia bezpiecznego polskiego banku oraz nowoczesnych cyfrowych rozwiązań wkrótce dobiegnie końca trwająca od marca bieżącego roku migracja klientów do nowej wspólnej bankowości internetowej Pocztowy24 i bankowości mobilnej Pocztowy. Bank zrezygnuje także ostatecznie z prowadzenia dwóch systemów bankowości internetowej dla klientów detalicznych Pocztowy24 na rzecz jednej – dostępnej pod adresem online.pocztowy.pl, podano.
„W czasie trwającego ponad pół roku okresu przejściowego umożliwiliśmy naszym klientom detalicznym dostęp zarówno do starej, jak i do nowej wersji bankowości internetowej. Większość naszych klientów detalicznych korzysta już z nowej wersji serwisu, rezygnując ze starszego rozwiązania. Tym samym proces migracji klientów przebiega zgodnie z planem, potwierdzając zasadność decyzji o połączeniu obu naszych marek. Ujednoliciliśmy ofertę banku oraz stworzyliśmy nową jakość dla wszystkich naszych klientów poprzez zaoferowanie im zaawansowanej bankowości cyfrowej w funkcjonalnej i atrakcyjnej formie” – powiedział członek zarządu Banku Pocztowego odpowiedzialny za obszar biznesu oraz IT Marcin Ledworowski, cytowany w komunikacie.
„W najbliższym czasie, po zakończeniu migracji, planujemy udostępnić kolejne funkcjonalności, jak np. moje ID czy karty wirtualne. Bank pracuje także nad kolejnymi produktami rozszerzającymi ofertę dla rynku e-commerce” – dodał.
Wraz z nową bankowością internetową klienci Banku Pocztowego otrzymają również dostęp do aplikacji mobilnej Pocztowy.
Bank Pocztowy świadczy usługi finansowe w urzędach pocztowych i własnych oddziałach w całym kraju. Powstał w 1990 roku w Bydgoszczy.
Źródło: ISBnews