Pointpack podpisał trójstronne porozumienie o współpracy z Pocztą Polską i Jeronimo Martins Polska ws. możliwości współpracy w zakresie obsługi przesyłek dostarczanych przez Pocztę do sklepów Biedronka, podała spółka. Pointpack w osobnym komunikacie poinformował, że wszystkie strony podpisały ramową umowę z Jeronimo Martins, dotyczącą prowadzenia w sklepach sieci handlowej – na zasadzie agencji pocztowej – placówek pocztowych Pointpack oraz wdrożenia w nich systemu Pointpack w oparciu o infrastrukturę handlową Jeronimo Martins.
„Pomimo, iż nie jest znana ostateczna całkowita wartość kontraktu, w opinii zarządu spółki informacja ta może stanowić stanowi informację poufną w rozumieniu art. 7 Rozporządzenia MAR, która w przypadku podania jej do wiadomości publicznej mogłaby mieć wpływ na cenę jej instrumentów finansowych” – czytamy w komunikacie.
Pointpack oferuje rozwiązania IT i usługi serwisowe dla branży handlowej oraz kurierskiej w obszarze infrastruktury pierwszej i ostatniej mili logistyki miejskie. Dostarcza firmom kurierskim dostęp do dużej liczby punktów nadawczo-odbiorczych poprzez integrację z sieciami handlowymi, wykorzystującymi systemy kasowe, kasy fiskalne oraz terminale płatnicze. Spółka integruje też producentów urządzeń nadawczo-odbiorczych. Od 2018 r. na parkiecie rynku NewConnect.
Poczta Polska to największy polski pracodawca zatrudniający ponad 80 tys. pracowników w całym kraju. Posiada największą sieć dystrybucyjno-logistyczną w kraju, obejmującą ponad 7,6 tys. placówek.
W I poł. br. sieć Biedronka otworzyła 53 sklepy (39 netto) i przebudowała 153 lokalizacje, zwiększając sieć do 3 154 placówek na koniec czerwca. Powierzchnia handlowa wzrosła do 2,16 mln m2 z 2,12 mln m2 na koniec 2020 r.
Źródło: ISBnews