wtorek, 15 lipca 2025
Inwestycje.pl
  • Giełda
  • Biznes
  • Gospodarka
  • Nieruchomości
  • Waluty
  • Gaming
  • Wideo
  • Konferencje
  • Więcej
    • PRAWO
    • STARTUPY
    • CROWDFUNDING
    • FINANSE OSOBISTE
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Inwestycje.pl
  • Giełda
  • Biznes
  • Gospodarka
  • Nieruchomości
  • Waluty
  • Gaming
  • Wideo
  • Konferencje
  • Więcej
    • PRAWO
    • STARTUPY
    • CROWDFUNDING
    • FINANSE OSOBISTE
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Inwestycje.pl
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Strona Główna Biznes

Ponad 0,5 mln klientów załatwiło sprawy zdalnie w ciągu ostatniego miesiąca

Dodane przez Bartłomiej Supernak
14 kwietnia 2020
w dziale Biznes
0
praca
0
SHARES
Share on FacebookShare on Twitter

Ponad 0,5 mln klientów Taurona Polskiej Energii załatwiło sprawy, korzystając ze zdalnych kanałów kontaktu w ciągu ostatniego miesiąca, podała spółka. W drugiej połowie marca klienci zawarli w ten sposób o 71% umów więcej przez internet niż miesiąc wcześniej.

„Od wielu lat inwestujemy w elektroniczne formy kontaktu z klientami i na bieżąco wprowadzamy nowe funkcjonalności. Dzięki temu teraz, w tej nadzwyczajnej sytuacji, nasi klienci mogą załatwić wszystkie sprawy bez wychodzenia z domu. Do dyspozycji klientów są m.in. internetowe serwisy obsługowe, czat online, formularze kontaktowe czy infolinie obsługowe i sprzedażowe” – powiedział prezes Taurona Filip Grzegorczyk, cytowany w komunikacie.

Uniwersalnym narzędziem jest serwis obsługowy Mój Tauron, który można założyć poprzez stronę internetowa www.tauron.pl lub aplikację mobilną. Korzystanie z konta umożliwia samodzielne zarządzanie swoją umową. Serwis ma ponad 1,3 mln użytkowników, którzy załatwiają teraz o 15% spraw więcej, podano także.

W ciągu ostatnich czterech tygodni o 30% wzrosła liczba klientów, którzy załatwili swoje sprawy wysyłając do Taurona wiadomość e-mail. Liczba osób obsłużonych w tym okresie przez infolinie wzrosła z kolei o 25%.

„Obsłużenie w sposób zdalny znacznie większej ilości spraw, z którymi zwracają się do nas klienci, jest dla nas wyzwaniem. Na bieżąco monitorujemy ruch na naszych infoliniach. Sprawdzamy, z czym użytkownicy serwisów internetowych Taurona mają problemy i układamy nawigację na stronach tak, by klienci intuicyjnie odnajdywali interesujące ich sprawy. Zależy nam również na tym, by poprzez stronę internetową klient mógł poznać naszą ofertę i wybrać tę, która najbardziej mu odpowiada” – dodał prezes Taurona Sprzedaż Rafał Soja.

W połowie marca w trosce o bezpieczeństwo pracowników i klientów, Tauron zawiesił działalność stacjonarnych Punktów Obsługi Klienta, wzmacniając jednocześnie elektroniczne kanały obsługowe.

Tauron Polska Energia jest spółką holdingową w grupie kapitałowej, która zajmuje się wydobyciem węgla, wytwarzaniem, dystrybucją i sprzedażą energii elektrycznej oraz ciepła. Grupa Tauron obejmuje swoim działaniem 18% powierzchni kraju i jest największym dystrybutorem energii w Polsce oraz jednym z największych podmiotów gospodarczych w kraju. W skład grupy wchodzą m.in. Tauron Wydobycie, Tauron Wytwarzanie, Tauron Ekoenergia, Tauron Ciepło, Tauron Dystrybucja, Tauron Sprzedaż oraz Tauron Obsługa Klienta.

Źródło: ISBnews

Tagi: Tauron Polska Energia
Poprzedni post

Rząd chce określić zasady dopłat do oprocentowania kredytów

Następny post

Metro Warszawskie kupi do 45 pociągów dzięki kredytowi EBI w wysokości do 654 mln zł

biznesmen, biznes, człowiek, mężczyzna

Grzegorz Kossowski został powołany na członka zarządu, dyrektora operacyjnego Trakcji od 1 XI

biznesmen, biznes, człowiek, mężczyzna

Selena FM powołała Aleksandra Solskiego na członka zarządu ds. finansowych od 1 IX

Koleje dolnośląskie

Koleje Dolnośląskie rozszerzyły umowę z Pesą o 10 EZT Elf

technologia

Solo Workout pozyskało 15 mln zł na globalną ekspansję i rozwój trenera AI

biznes

Darius Undznas zrezygnował ze stanowiska CFO Novaturas

biznes

Best zainwestował w portfele wierzytelności 164,7 mln zł w II kw. 2025

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Najnowsze

Wall ST

Nvidia oraz AMD napędzają euforię na Wall Street

biznesmen, biznes, człowiek, mężczyzna

Grzegorz Kossowski został powołany na członka zarządu, dyrektora operacyjnego Trakcji od 1 XI

WIG

Indeks WIG20 spadł o 0,32% na zamknięciu we wtorek

biznesmen, biznes, człowiek, mężczyzna

Selena FM powołała Aleksandra Solskiego na członka zarządu ds. finansowych od 1 IX

Koleje dolnośląskie

Koleje Dolnośląskie rozszerzyły umowę z Pesą o 10 EZT Elf

CD Projekt

CD Projekt może pokazać kolejny bit marketingowy Wiedźmina 4 pod koniec roku

pieniądze

Wydatki budżetu wzrosły o 2,7% r/r do 383,9 mld zł na koniec czerwca

Chwilówki bez BIK

Deficyt w budżecie to 119,7 mld zł na koniec czerwca

kalkulator

Spadek dochodów w I-VI r/r jedynie efektem innego podziału wpływów z PIT i CIT

vat

Dochody z VAT wzrosły o 12,4% r/r do 161 mld zł po czerwcu

Twitter LinkedIn

Inwestycje.pl to portal, w którym znajdziesz aktualne wiadomości z kraju, bieżące informacje ze spółek, komentarze, analizy i opinie.

ADRES:

INWESTYCJE.PL SP. Z O.O.
Ul. Łąkowa 3/5,
90-562 Łódź

NIP: 7252307078
REGON: 388224470
KRS: 0000885306

KONTAKT:

Ogólny: biuro@inwestycje.pl
Redakcja: redakcja@inwestycje.pl
Współpraca: reklama@inwestycje.pl

©2022 Inwestycje.pl Wszystkie prawa zastrzeżone.

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Giełda
  • Biznes
  • Gospodarka
  • Nieruchomości
  • Waluty
  • Gaming
  • Wideo
  • Konferencje
  • Więcej
    • PRAWO
    • STARTUPY
    • CROWDFUNDING
    • FINANSE OSOBISTE

©2022 Inwestycje.pl Wszystkie prawa zastrzeżone.

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Giełda
  • Biznes
  • Gospodarka
  • Nieruchomości
  • Waluty
  • Gaming
  • Wideo
  • Konferencje
  • Więcej
    • PRAWO
    • STARTUPY
    • CROWDFUNDING
    • FINANSE OSOBISTE

©2022 Inwestycje.pl Wszystkie prawa zastrzeżone.