Inwestycje.pl
  • Giełda
  • Gospodarka
  • Biznes
  • Nieruchomości
  • Waluty
  • Gaming
  • Prawo
  • Więcej
    • STARTUPY
    • CROWDFUNDING
    • FINANSE OSOBISTE
    • KONFLIKT W UKRAINIE
    • COVID RAPORT
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Inwestycje.pl
  • Giełda
  • Gospodarka
  • Biznes
  • Nieruchomości
  • Waluty
  • Gaming
  • Prawo
  • Więcej
    • STARTUPY
    • CROWDFUNDING
    • FINANSE OSOBISTE
    • KONFLIKT W UKRAINIE
    • COVID RAPORT
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Inwestycje.pl
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Strona Główna Biznes

Ponad 0,5 mln klientów załatwiło sprawy zdalnie w ciągu ostatniego miesiąca

Dodane przez Bartłomiej Supernak
14 kwietnia 2020
w dziale Biznes
0
praca
0
SHARES
Share on FacebookShare on Twitter

Ponad 0,5 mln klientów Taurona Polskiej Energii załatwiło sprawy, korzystając ze zdalnych kanałów kontaktu w ciągu ostatniego miesiąca, podała spółka. W drugiej połowie marca klienci zawarli w ten sposób o 71% umów więcej przez internet niż miesiąc wcześniej.

„Od wielu lat inwestujemy w elektroniczne formy kontaktu z klientami i na bieżąco wprowadzamy nowe funkcjonalności. Dzięki temu teraz, w tej nadzwyczajnej sytuacji, nasi klienci mogą załatwić wszystkie sprawy bez wychodzenia z domu. Do dyspozycji klientów są m.in. internetowe serwisy obsługowe, czat online, formularze kontaktowe czy infolinie obsługowe i sprzedażowe” – powiedział prezes Taurona Filip Grzegorczyk, cytowany w komunikacie.

Uniwersalnym narzędziem jest serwis obsługowy Mój Tauron, który można założyć poprzez stronę internetowa www.tauron.pl lub aplikację mobilną. Korzystanie z konta umożliwia samodzielne zarządzanie swoją umową. Serwis ma ponad 1,3 mln użytkowników, którzy załatwiają teraz o 15% spraw więcej, podano także.

W ciągu ostatnich czterech tygodni o 30% wzrosła liczba klientów, którzy załatwili swoje sprawy wysyłając do Taurona wiadomość e-mail. Liczba osób obsłużonych w tym okresie przez infolinie wzrosła z kolei o 25%.

„Obsłużenie w sposób zdalny znacznie większej ilości spraw, z którymi zwracają się do nas klienci, jest dla nas wyzwaniem. Na bieżąco monitorujemy ruch na naszych infoliniach. Sprawdzamy, z czym użytkownicy serwisów internetowych Taurona mają problemy i układamy nawigację na stronach tak, by klienci intuicyjnie odnajdywali interesujące ich sprawy. Zależy nam również na tym, by poprzez stronę internetową klient mógł poznać naszą ofertę i wybrać tę, która najbardziej mu odpowiada” – dodał prezes Taurona Sprzedaż Rafał Soja.

W połowie marca w trosce o bezpieczeństwo pracowników i klientów, Tauron zawiesił działalność stacjonarnych Punktów Obsługi Klienta, wzmacniając jednocześnie elektroniczne kanały obsługowe.

Tauron Polska Energia jest spółką holdingową w grupie kapitałowej, która zajmuje się wydobyciem węgla, wytwarzaniem, dystrybucją i sprzedażą energii elektrycznej oraz ciepła. Grupa Tauron obejmuje swoim działaniem 18% powierzchni kraju i jest największym dystrybutorem energii w Polsce oraz jednym z największych podmiotów gospodarczych w kraju. W skład grupy wchodzą m.in. Tauron Wydobycie, Tauron Wytwarzanie, Tauron Ekoenergia, Tauron Ciepło, Tauron Dystrybucja, Tauron Sprzedaż oraz Tauron Obsługa Klienta.

Źródło: ISBnews

Tagi: Tauron Polska Energia
Poprzedni post

Rząd chce określić zasady dopłat do oprocentowania kredytów

Następny post

Metro Warszawskie kupi do 45 pociągów dzięki kredytowi EBI w wysokości do 654 mln zł

pieniądze

PKO Bank Hipoteczny zakończył subskrypcję na listy zastawne o wartości 500 mln euro

telefon

T-Mobile Polska rusza z nową konwergentną ofertą dla domu

MKW rozpoczął emisję akcji na kwotę 2 mln zł na rozwój usług teleopieki

Wpływ rezerw na ryzyko FX to 767 mln zł dla Grupy Santander BP w II kw. 2022

bzines

Zarząd Apatora z prezesem A. Chmielewskim został powołany na kolejną kadencję

ZUE

Oferta ZUE za 37,3 mln zł netto wybrana w przetargu na budowę bocznicy kolejowej

rower

Polska ma szansę awansować do trójki największych producentów rowerów w Europie

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Najnowsze

VR

Spółka zależna Carbon Studio pracuje nad grą Home Together

węgiel

Mamy zbilansowane zapotrzebowanie na węgiel, 1 mln ton w zapasie

pieniądze

PKO Bank Hipoteczny zakończył subskrypcję na listy zastawne o wartości 500 mln euro

Grupa Żywiec

Akcjonariusze Grupy Żywiec zdecydowali o niewypłacaniu dywidendy za 2021 poza zaliczką

WIG

Indeks WIG20 spadł o 0,34% na zamknięciu w środę

BGK

Po otrzymaniu obligacji skarbowych, BGK zwiększył fundusz statutowy do 26,9 mld zł

NBP

NBP sprzedał 1-dniowe bony pieniężne za 43,9 mld zł

Capital Park

Akcjonariusze Capital Park zdecydowali o wypłacie 0,43 zł na akcję dywidendy

Twitter LinkedIn Facebook Youtube LinkedIn


Inwestycje.pl
 to portal, w którym znajdziesz aktualne wiadomości z kraju, bieżące informacje ze spółek, komentarze, analizy i opinie.

ADRES:

INWESTYCJE.PL SP. Z O.O.
Ul. Łąkowa 3/5,
90-562 Łódź

NIP: 7252307078
REGON: 388224470
KRS: 0000885306

KONTAKT:

Ogólny: biuro@inwestycje.pl
Redakcja: redakcja@inwestycje.pl
Współpraca: reklama@inwestycje.pl

©2022 Inwestycje.pl Wszystkie prawa zastrzeżone.

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Giełda
  • Gospodarka
  • Biznes
  • Nieruchomości
  • Waluty
  • Gaming
  • Prawo
  • Więcej
    • STARTUPY
    • CROWDFUNDING
    • FINANSE OSOBISTE
    • KONFLIKT W UKRAINIE
    • COVID RAPORT

©2022 Inwestycje.pl Wszystkie prawa zastrzeżone.