Inwestycje.pl
  • Giełda
  • Gospodarka
  • Biznes
  • Wideo
  • Konferencje
  • Waluty
  • Gaming
  • Nieruchomości
  • Więcej
    • PRAWO
    • STARTUPY
    • CROWDFUNDING
    • FINANSE OSOBISTE
    • KONFLIKT W UKRAINIE
    • COVID RAPORT
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Inwestycje.pl
  • Giełda
  • Gospodarka
  • Biznes
  • Wideo
  • Konferencje
  • Waluty
  • Gaming
  • Nieruchomości
  • Więcej
    • PRAWO
    • STARTUPY
    • CROWDFUNDING
    • FINANSE OSOBISTE
    • KONFLIKT W UKRAINIE
    • COVID RAPORT
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Inwestycje.pl
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Strona Główna Biznes

Ponad 0,5 mln klientów załatwiło sprawy zdalnie w ciągu ostatniego miesiąca

Dodane przez Bartłomiej Supernak
14 kwietnia 2020
w dziale Biznes
0
praca
0
SHARES
Share on FacebookShare on Twitter

Ponad 0,5 mln klientów Taurona Polskiej Energii załatwiło sprawy, korzystając ze zdalnych kanałów kontaktu w ciągu ostatniego miesiąca, podała spółka. W drugiej połowie marca klienci zawarli w ten sposób o 71% umów więcej przez internet niż miesiąc wcześniej.

„Od wielu lat inwestujemy w elektroniczne formy kontaktu z klientami i na bieżąco wprowadzamy nowe funkcjonalności. Dzięki temu teraz, w tej nadzwyczajnej sytuacji, nasi klienci mogą załatwić wszystkie sprawy bez wychodzenia z domu. Do dyspozycji klientów są m.in. internetowe serwisy obsługowe, czat online, formularze kontaktowe czy infolinie obsługowe i sprzedażowe” – powiedział prezes Taurona Filip Grzegorczyk, cytowany w komunikacie.

Uniwersalnym narzędziem jest serwis obsługowy Mój Tauron, który można założyć poprzez stronę internetowa www.tauron.pl lub aplikację mobilną. Korzystanie z konta umożliwia samodzielne zarządzanie swoją umową. Serwis ma ponad 1,3 mln użytkowników, którzy załatwiają teraz o 15% spraw więcej, podano także.

W ciągu ostatnich czterech tygodni o 30% wzrosła liczba klientów, którzy załatwili swoje sprawy wysyłając do Taurona wiadomość e-mail. Liczba osób obsłużonych w tym okresie przez infolinie wzrosła z kolei o 25%.

„Obsłużenie w sposób zdalny znacznie większej ilości spraw, z którymi zwracają się do nas klienci, jest dla nas wyzwaniem. Na bieżąco monitorujemy ruch na naszych infoliniach. Sprawdzamy, z czym użytkownicy serwisów internetowych Taurona mają problemy i układamy nawigację na stronach tak, by klienci intuicyjnie odnajdywali interesujące ich sprawy. Zależy nam również na tym, by poprzez stronę internetową klient mógł poznać naszą ofertę i wybrać tę, która najbardziej mu odpowiada” – dodał prezes Taurona Sprzedaż Rafał Soja.

W połowie marca w trosce o bezpieczeństwo pracowników i klientów, Tauron zawiesił działalność stacjonarnych Punktów Obsługi Klienta, wzmacniając jednocześnie elektroniczne kanały obsługowe.

Tauron Polska Energia jest spółką holdingową w grupie kapitałowej, która zajmuje się wydobyciem węgla, wytwarzaniem, dystrybucją i sprzedażą energii elektrycznej oraz ciepła. Grupa Tauron obejmuje swoim działaniem 18% powierzchni kraju i jest największym dystrybutorem energii w Polsce oraz jednym z największych podmiotów gospodarczych w kraju. W skład grupy wchodzą m.in. Tauron Wydobycie, Tauron Wytwarzanie, Tauron Ekoenergia, Tauron Ciepło, Tauron Dystrybucja, Tauron Sprzedaż oraz Tauron Obsługa Klienta.

Źródło: ISBnews

Tagi: Tauron Polska Energia
Poprzedni post

Rząd chce określić zasady dopłat do oprocentowania kredytów

Następny post

Metro Warszawskie kupi do 45 pociągów dzięki kredytowi EBI w wysokości do 654 mln zł

biznes

Bogusław Kisielewski zrezygnował z funkcji prezesa zarządu Kino Polska TV

finanse

Banki powinny obecnie generować ROE na poziomie 15-20%

droga

Stalexport Autostrady przyjął ofertę dot. remontu autostrady A4 za 422,94 mln zł netto

apator

Oferta Apatora za min. 113,5 mln zł wybrana jako najkorzystniejsza przez PGE Dystrybucja

Play

Grupa Play przejęła operatora telekomunikacyjnego Syrion

telefon

Według ok. 70% Polaków inwestycje w sieci komórkowe są fundamentem rozwoju

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Najnowsze

Boryszew, Prezentacje Wyników, inwestorzy.tv

Kowalczyk (Boryszew): W segmencie motoryzacji widać ożywienie

pieniądze

Akcjonariusze Wittchena zdecydowali o wypłacie 3,33 zł dywidendy na akcję

WIG

Indeks WIG20 wzrósł o 0,10% na zamknięciu w poniedziałek

biznes

Bogusław Kisielewski zrezygnował z funkcji prezesa zarządu Kino Polska TV

XIV Kongres Relacji Inwestorskich Spółek Giełdowych SEG

XIV edycja Kongresu Relacji Inwestorskich Spółek Giełdowych SEG

AvaTrade, inwestycje, wykres

Jak nauczyć się tradingu? Dołącz do AvaTrade School

pieniądze

Posiedzenie RPP istotne dla złotego oraz termin rozpoczęcia obniżek stóp proc.

unimot

Akcjonariusze Unimotu zdecydowali o wypłacie 13,69 zł dywidendy na akcję

finanse

Banki powinny obecnie generować ROE na poziomie 15-20%

USA

Zamówienia w przemyśle USA wzrosły o 0,4% m/m w kwietniu

Twitter LinkedIn Facebook Youtube LinkedIn


Inwestycje.pl
 to portal, w którym znajdziesz aktualne wiadomości z kraju, bieżące informacje ze spółek, komentarze, analizy i opinie.

ADRES:

INWESTYCJE.PL SP. Z O.O.
Ul. Łąkowa 3/5,
90-562 Łódź

NIP: 7252307078
REGON: 388224470
KRS: 0000885306

KONTAKT:

Ogólny: biuro@inwestycje.pl
Redakcja: redakcja@inwestycje.pl
Współpraca: reklama@inwestycje.pl

©2022 Inwestycje.pl Wszystkie prawa zastrzeżone.

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Giełda
  • Gospodarka
  • Biznes
  • Wideo
  • Konferencje
  • Waluty
  • Gaming
  • Nieruchomości
  • Więcej
    • PRAWO
    • STARTUPY
    • CROWDFUNDING
    • FINANSE OSOBISTE
    • KONFLIKT W UKRAINIE
    • COVID RAPORT

©2022 Inwestycje.pl Wszystkie prawa zastrzeżone.