Aplikacja lojalnościowa Super Moya dla klientów indywidualnych stacji paliw Moya od uruchomienia w kwietniu br. zyskała ponad 450 tys. aktywnych użytkowników, podała spółka Anwim.
„Wprowadzona w kwietniu br. aplikacja Super Moya to nowoczesne i wygodne rozwiązanie dla klientów indywidualnych, którzy mają możliwość gromadzenia punktów lojalnościowych za każdorazowe tankowanie i zakupy na dowolnej stacji sieci. Punkty można wymieniać na nagrody, takie jak rabaty na paliwo czy produkty dostępne np. w strefie gastronomicznej Caffe Moya. Oprócz tego, dzięki aplikacji, klienci skorzystać mogą z licznych promocji wprowadzanych przez sieć Moya, takich jak wakacyjna akcja promocyjna, gdy zniżki na paliwo sięgały 40 groszy” – czytamy w komunikacie.
Sieć stacji paliw Moya posiada 430 punktów w całym kraju, które są obecne są we wszystkich województwach przy głównych trasach tranzytowych, drogach lokalnych i w miastach, podano.
Spółka Anwim od 2009 roku zarządza niezależną siecią stacji paliw pod marką Moya, która na koniec 2022 r. liczyła 401 placówek i była piątą największą siecią stacji paliw w Polsce. Plany zakładają powiększenie sieci do 500 obiektów do 2024 r. i do 800 w 2030 r.
Źródło: ISBnews