Raiffeisen Digital Bank (marka Raiffeisen Centrobank – RCB) udostępniła w Polsce pierwszy produkt – pożyczkę gotówkową, opartą na w pełni mobilnym procesie wnioskowania. Wkrótce Raiffeisen Digital Bank zaproponuje kolejne usługi finansowe, zapowiedziano. Polska jest pierwszym krajem, w którym RCB wprowadza nową cyfrową markę.
„RCB wychodzi naprzeciw oczekiwaniom współczesnych konsumentów, którzy szukają nowoczesnych, szybkich i prostych rozwiązań finansowych. Mając to na uwadze, usługi uruchomione pod marką Raiffeisen Digital Bank opierają się na najnowszych osiągnięciach technologicznych i będą działać wyłącznie online. Polacy są gotowi na korzystanie z w pełni cyfrowych usług i produktów bankowych. Chcemy być częścią tego dynamicznie rozwijającego się obszaru, dlatego stworzyliśmy markę odpowiadającą na zapotrzebowanie rynku oraz konsumentów” – powiedział country manager na Polskę Kamil Niewiatowski, cytowany w komunikacie.
„Cały proces kredytowy Raiffeisen Digital Banku odbywa się online. Tworząc aplikację, zastosowaliśmy najnowsze rozwiązania technologiczne, ponieważ chcemy by doświadczenie korzystania z niej było możliwie najlepsze. Potrzeby klientów są dla nas najważniejsze – zarówno pod względem wygody, jak i bezpieczeństwa” – dodał.
Pierwszym produktem Raiffeisen Digital Bank dostępnym w Polsce będzie pożyczka gotówkowa dla klientów indywidualnych – do 100 tys. zł, z okresem spłaty do 60 miesięcy.
„Polska jest pierwszym krajem, w którym RCB wprowadza nową cyfrową markę. Połączyliśmy międzynarodowy zespół ekspertów z różnych obszarów bankowości i technologii, którzy zaangażowali się w stworzenie bardzo prostego, bezproblemowego narzędzia bankowości cyfrowej dla polskich klientów. Pierwszą naszą usługą jest kredyt dla klientów indywidualnych, ponieważ z punktu widzenia konsumentów jest to jeden z najbardziej pożądanych produktów bankowych. Wykorzystując wieloletnie doświadczenie Grupy RBI w Europie Środkowej i korzystając z wielkiego potencjału technologii, stworzyliśmy unikalny i przystępny produkt. Nie możemy się doczekać momentu kiedy ruszy na polskim rynku i będzie dostępny dla naszych klientów” – powiedział członek zarządu RCB i head of retail Alexey Kapustin.
RCB jest spółką zależną od Raiffeisen Bank International (RBI) z siedzibą w Wiedniu. RBI działa w Austrii, gdzie jest wiodącym bankiem korporacyjnym i inwestycyjnym, oraz w Europie Środkowo-Wschodniej (CEE), która jest jego rynkiem macierzystym.
Źródło: ISBnews