Startuje druga edycja programu LOTOS Oil będącego wsparciem kontrahentów spółki – to kontynuacja ubiegłorocznej akcji „Razem w przyszłość”. W ramach nowej inicjatywy „Razem w przyszłość 2.0” podmioty współpracujące ze spółką mogą liczyć na wypłatę półrocznej premii już w lipcu oraz możliwość przenoszenia niewykorzystanych budżetów marketingowych na kolejne okresy. Ponadto dystrybutorzy mogą także otrzymać wsparcie marketingowe.
W ubiegłym roku spółka LOTOS Oil, by wesprzeć swoich kontrahentów w czasie epidemii koronawirusa wdrożyła program, który zakładał całą gamę udogodnień rabatowych czy rozliczeniowych, mających wspomóc utrzymanie płynności i miejsc pracy w firmach współpracujących z LOTOS Oil. Teraz spółka uruchomiła nowy program, który ma pomóc w utrzymaniu i rozwoju kontrahentów w czasie luzowania obostrzeń covidowych. Podstawą tej akcji jest z jednej strony możliwość wypłaty w lipcu br. półrocznej premii w przypadku wykonania planu sprzedaży, a z drugiej strony możliwość przenoszenia budżetów marketingowych między okresami rozliczeniowymi.
Główne założenia – pomoc partnerom
W ramach nowego programu LOTOS Oil dystrybutorzy, którzy mimo ograniczeń związanych z pandemią, zrealizowali swoje plany sprzedażowe, otrzymają dodatkową pomoc w zakresie promocji ich marki na lokalnym rynku. Spółka zrealizuje bowiem nowe obrandowanie samochodów firmowych i wizualizację ich siedzib oraz ich klientów.
– Żyjemy w niezwykłych czasach, które wymagają nieszablonowego myślenia i elastycznego reagowania na sytuację rynkową. W naszym olejowym mikroświecie istnieje silna więź między producentem środków smarnych a ich dystrybutorem. Rodzaj współzależności, która wymaga czasem niestandardowych rozwiązań. Nasza ubiegłoroczna akcja spotkała się z bardzo dobrym przyjęciem, ponieważ oferowała realną pomoc w najtrudniejszym okresie pandemii. Postanowiliśmy ją powtórzyć i dziś, kiedy – wszystko na to wskazuje – zbliżamy się do stopniowego odmrażania gospodarki. Chcemy pomóc naszym partnerom w tym trudnym okresie – podkreśla Aleksandra Jankowska, wiceprezes Zarządu LOTOS Oil.
Wdrożenie programu „Razem w przyszłość 2.0” to przede wszystkim wsparcie kontrahentów spółki w ich działalności. Jednak idea tego typu inicjatyw podejmowanych przez LOTOS Oil ma także przełożenie na cały rynek. Indywidualna pomoc, ułatwienia we współpracy, programy bonusowe pośrednio wpływają również stymulująco i stabilizująco na funkcjonowanie lokalnych gospodarek i ochronę miejsc pracy.
– Przekonaliśmy się, że polska gospodarka okazała się znacznie bardziej odporna, niż wielu z nas przewidywało wiosną ubiegłego roku. Wracamy na dobrze znane tory wzrostu, gdzie liczy się determinacja, jakość i współpraca pomiędzy producentem, dystrybutorem i użytkownikiem – zauważa Adam Sekściński, prezes Zarządu LOTOS Oil.
Powrót do normalności
Okres luzowania obostrzeń przynosi także realną wizję rynku, działającego na normalnych, przedcovidowych zasadach. Stąd LOTOS Oil podejmuje inicjatywy, które z jednej strony wspierają współpracujące ze spółką podmioty, a drugiej strony są kontynuacją długofalowych planów rozwojowych. Wiążą się one głównie z pracami zmierzającymi do rozpoczęcia produkcji środków smarnych w oparciu o technologie Hydrokrakingowego Bloku Olejowego.
– Rozpoczynając produkcję wysokojakościowych baz Gr. II dołączymy do grona największych uznanych firm światowych zapewniających kompleksowe i wszechstronne zaopatrzenie rynkowe. Na nowej technologii i innowacyjności produktów w pierwszej kolejności skorzystają nasi partnerzy handlowi, którzy byli z nami w trudnym 2020 roku i są, czy też dołączą do nas w tym roku. Byliśmy razem w najtrudniejszym momencie, będziemy i teraz, kiedy świat wraca do normalnego funkcjonowania. Współpraca z nami dziś, w przyszłości zaowocuje dostępem do najnowszej technologii i unikalnych technologicznie środków smarnych. Program „Razem w przyszłość 2.0” ma nie tylko pomóc w powrocie do normalności, ale także dać perspektywę na przyszłość – podsumowuje Adam Sekściński.
Materiał Partnera