Według metryk Brand24, rozpoznawalność marki „Cyberpunk 2077” jest aktualnie wyższa niż 91% marek na świecie, poinformował prezes Brand24 Michał Sadowski.
„Rozmach! Zasięg dyskusji o 'Cyberpunk 2077′ za ostatnie 30 dni przekroczył 1.1 miliarda internautów! To poziom normalnie zarezerwowany wyłącznie dla dużych wydarzeń, jak misje załogowe SpaceX, czy premiery nowych produkcji Star Wars. Genialny wynik! Według metryk Brand24, rozpoznawalność tej marki jest aktualnie wyższa niż 91% marek na świecie!” – napisał Sadowski na linkedin.
Jutro odbędzie się oficjalna premiera gry studia CD Projekt Red. Gra jest oceniana bardzo pozytywnie – na portalu Metacritic otrzymała ocenę 91 na 100. Recenzenci zwracają uwagę na wielkie, fascynująco rozbudowane dystopijne uniwersum. Z drugiej strony wersje na których grano dotychczas miały sporo błędów. CD Projekt zapowiadał aktualizacje.
Popularność „Cyberpunk 2077” potwierdzają też dane z innych źródeł. Według danych portalu TwitchTracker, na kilkanaście godzin przed premierą transmisje z gry na żywo oglądało momentami ponad 930 tys. osób na 708 kanałach.
W skład grupy CD Projekt wchodzą: CD Projekt RED – deweloper gier wideo z gatunku RPG i GOG – globalna platforma cyfrowej dystrybucji gier. Sztandarową grą wydawnictwa jest seria „Wiedźmin”, obecnie trwa kampania promocyjna przed jutrzejszą premierą „Cyberpunk 2077”.
Źródło: ISBnews