Santander Bank Polska w ramach rozwiązań pomocowych dla osób poszkodowanych w powodzi zaoferował klientom możliwość odroczenia spłaty rat kredytu na trzy miesiące, podał bank.
„Klient wybiera okres odroczenia jeden, dwa lub trzy miesiące. Odroczenie oznacza czasowe wstrzymanie spłaty rat. Po okresie odroczenia klient dokonuje spłat wstrzymanych kwot kapitału lub kapitału i odsetek” – powiedział dyrektor zarządzający obszarem ESG i ekosystemów rozwiązań dla domu w Santander Bank Polska Tycjan Bielecki podczas telekonferencji z dziennikarzami.
„Będziemy też refundować klientom opłaty za wypłaty z obcych bankomatów poniesione przez zarówno osoby indywidualne, jak i firmy z segmentu małych średnich przedsiębiorstw, które są zlokalizowane na terenach objętych stanem klęski żywiołowej. Tutaj forma wnioskowania jest automatyczna, klient nie musi nic robić, sami będziemy identyfikować i refundować te opłaty” – dodał.
Santander Bank Polska należy do czołówki banków uniwersalnych w Polsce. Jego akcje są notowane na warszawskiej GPW. Głównym akcjonariuszem Santander Bank Polska jest hiszpański Santander, pierwszy bank w strefie euro i 11. na świecie pod względem kapitalizacji. Spółki z Grupy Santander Bank Polska oferują m.in. fundusze inwestycyjne, ubezpieczenia, leasing oraz faktoring. Aktywa razem banku wyniosły 276,65 mld zł na koniec 2023 r.
Źródło: ISBnews