W wybranych placówkach SPAR oraz wszystkich sklepach własnych Piotr i Paweł dla klientów dostępne będą specjalne ulotki z listą zakupową, a po ich uzupełnieniu można zostawić w przeznaczonym do tego miejscu, podała sieć. Pracownicy sklepu skompletuje koszyk i zadzwoni do klienta, gdy zakupy będą gotowe do odebrania przy kasie.
„Ulotka do składania zamówienia w sklepie jest bardzo prosta do wypełnienia – wystarczy jedynie podać nazwy produktów, które chcemy zakupić oraz liczbę ich sztuk, swoje imię i nazwisko oraz telefon, na który oddzwonimy, gdy zamówienie będzie już gotowe do odebrania przy kasie. Polecamy dokonywanie płatności bezgotówkowych – zarówno kasy, jak i terminale są na bieżąco dokładnie dezynfekowane. Nasi pracownicy używają także maseczek, jednorazowych rękawiczek oraz przyłbicy, aby zapewnić sobie oraz klientom bezpieczeństwo i komfort. W sklepach montowane są także bariery ochronne wykonane z pleksi. Ponadto wdrożono rotacyjne zmiany załogi sklepów. Działania podjęte przez sieć SPAR w Polsce w zakresie bezpieczeństwa klientów i pracowników zostały ocenione przez SPAR International – spółkę zarządzającą siecią na całym świecie – jako najlepsze światowe praktyki w Grupie SPAR” – powiedział dyrektor zarządzający, członek zarządu Wasz Sklep SPAR Tomasz Syller, cytowany w komunikacie.
We współpracy ze SPAR International zorganizowano import dodatkowych środków higienicznych, m.in.: maseczek na twarz, jednorazowych rękawiczek, plastikowych fartuchów, środków do dezynfekcji i mydeł. Sieć zamówiła także specjalne przyłbice na twarz, które są dystrybuowane do zespołów pracujących w sklepach SPAR. Odbywają się szkolenia w zakresie procedur, wprowadzono także rotacyjne zmiany załogi sklepów oraz skrócenie godzin pracy. podano także.
Sieć zarządzana przez Wasz Sklep SPAR liczy obecnie ponad 210 placówek.
The SPAR Group Ltd. jest notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Johannesburgu w RPA.
Źródło: ISBnews