Stokrotka podpisała umowę przejęcia 14 sklepów spożywczych w województwie mazowieckim, podtrzymuje plan 150 otwarć w br., podała sieć. Transakcja przejęcia ma zostać zrealizowana do końca 2022 roku, pod warunkiem m.in. uzyskania zgody Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK).
„Zgodnie z umową, sieć sklepów Stokrotka powiększy się o 14 nowych sklepów w województwie mazowieckim. Ich oczekiwana sprzedaż ma wynosić ponad 100 mln zł. Obecnie Stokrotka prowadzi 840 sklepów w całej Polsce. Dzięki zawartej umowie sieć kontynuuje szybkie tempo rozwoju stacjonarnych sklepów, dążąc do otwarcia w tym roku około 150 nowych placówek” – czytamy w komunikacie.
Dyrektor zarządzający, prezes Stokrotki Arnas Zimnickas podkreślił, że zawarta umowa dotycząca przejęcia 14 nowych sklepów jest kolejnym ważnym krokiem w rozwoju Stokrotki. W 2021 roku firma dołączyła w ten sposób do swojej sieci 8 placówek w województwie mazowieckim.
„Konsekwentnie realizujemy więc dalej strategię budowania naszej pozycji na rynku, łącząc wzrost organiczny z działaniami dotyczącymi nowych przejęć. Ważne jest dla nas, że dzięki podpisanej umowie możemy dotrzeć do szerszego grona klientów z wartościami, które przyświecają nam od początku istnienia: bogatym asortymentem, doskonałą jakością, świetnymi promocjami oraz bliskością naszego sklepu i wygodą zakupów” – powiedział Zimnickas, cytowany w komunikacie.
Powstała w 1994 r. Stokrotka swoim zasięgiem obejmuje ponad 800 sklepów zlokalizowanych w całej Polsce. Od 2018 r. wchodzi w skład litewskiej grupy handlowej Maxima.
Źródło: ISBnews