Stuart nawiązał współpracę z jedną ze spółek sieci E.Leclerc na warszawskim Ursynowie, podała spółka.
„Stuart nawiązał współpracę z jedną ze spółek sieci E.Leclerc na warszawskim Ursynowie. Strategiczna kooperacja wpisuje się w lokalną ekspansję Stuart, ze szczególnym uwzględnieniem segmentu e-grocery, na którym firma planuje się koncentrować. Pierwsze dni wspólnych działań przyniosły imponujące rezultaty, w tym znaczny wzrost liczby zamówień oraz rosnące zainteresowanie nową ofertą wśród klientów E.Leclerc. Sieć jest jedną z pierwszych firm w naszym kraju, które rozwijają własny kanał dostaw pod drzwi klienta” – czytamy w komunikacie.
„Naszym celem w projekcie sklepu na Ursynowie było stworzenie usługi, która umożliwi klientom wygodne i szybkie zakupy spożywcze, dopasowane do ich codziennych potrzeb. Chcieliśmy zaoferować im możliwość realizacji zamówienia do 2 godzin oraz opcję subskrypcji, umożliwiającą regularne zakupy z dostawą co 1, 2, 3 lub 4 tygodnie. Wybór platformy Stuart wynikał z jej doświadczenia w szybkim dostarczaniu produktów oraz obecności na rynkach międzynarodowych” – powiedział prezes E.Leclerc Jean-Philippe Magre, cytowany w komunikacie.
Platforma Stuart zapewnia E.Leclerc na warszawskim Ursynowie dostęp do niezależnych, geolokalizowanych kurierów korzystających z dostosowanych do miejskich warunków środków transportu, w tym rowerów i e-jednośladów, podano także.
„Współpraca z marką E.Leclerc to kamień milowy w rozszerzaniu naszej obecności w segmencie e-grocery, który od kilku lat stale się rozwija. Klienci coraz częściej przekonują się do takiej formy zakupów i nic w tym zaskakującego. E-grocery z szybką dostawą jest nie tylko wygodne, ale pozwala też oszczędzić czas, który w obliczu korków i problemów z parkowaniem w miastach jest dziś na wagę złota” – dodała general manager Stuart Agnieszka Majewska.
Jak podano w informacji, E.Leclerc, poprzez współpracę ze Stuart planuje zwiększać skalę działalności i budować silną pozycję marki pośród firm spożywczych w Warszawie i okolicach.
„Stuart podtrzymuje zainteresowanie polskim rynkiem oraz chęć koncentracji na segmencie spożywczym i detalicznym, rozwijając równolegle współpracę m.in. z branżą gastronomiczną. Platforma świadczy już usługi dostaw do klientów firm takich jak AmRest, Sphinx, Lokalny Rolnik, Organic24, Bobby Burger” – czytamy dalej.
Stuart to firma z branży logistyki technologicznej.
Źródło: ISBnews