Firma Supbass nawiązała współpracę z węgierskim dystrybutorem i rozpoczęła realizację zamówień na dostawę rekreacyjnych i sportowych desek SUP, podała Polska Agencja Inwestycji i Handlu (PAIH). Wprowadzenie wyrobów na rynek węgierski wsparło biuro handlowe PAIH w Budapeszcie.
„Targi Boat Show, na których jesteśmy obecni po raz drugi z rzędu są bardzo pomyślne dla polskich producentów w branży sportów wodnych. Obok sukcesu firmy Supbass, należy również wymienić firmę Aquarius, która dostarcza na Węgry kamizelki asekuracyjne i ratunkowe, czy FishDryBag, producenta wodoszczelnych toreb, plecaków i innych akcesoriów. Węgierscy amatorzy sportów wodnych mogą się również zaopatrzyć w wysokiej jakości drewniane wiosła firmy Szmagliński” – powiedział Marcin Karaskiewicz z ZBH PAIH w Budapeszcie, cytowany w komunikacie.
Supbass dostarczył na Węgry wyroby o rynkowej wartości ponad 40 tys. euro, podała agencja.
„Dzięki obecności na targach Boat Show dwa lata temu, znacząco rozwinęliśmy sprzedaż sprzętu SUP marki Bass na rynku węgierskim. Znaleźliśmy się na nim w początkowej fazie jego rozwoju, ale ogromne zaangażowanie węgierskiego dystrybutora sprawiło, że marka Bass jest już dobrze rozpoznawalna i kojarzona z wysoką jakością produktów, zarówno tych dedykowanych amatorom, jak i profesjonalistom” – powiedziała Małgorzata Majda z firmy Supbass.
Supbass jest pierwszym polskim, kompletnym producentem sprzętu SUP, który pojawił się na Węgrzech. W 2019 roku do portfolio marki: pompowane deski i mistrzowskie wiosła Razor, dołączyły karbonowe, customowe deski SUP, podano w materiale.
Węgry są interesującym rynkiem zbytu dla polskich producentów. Węgrzy od bardzo wielu lat odnoszą sukcesy na arenie międzynarodowej w wioślarstwie, a sporty wodne cieszą się tutaj dużą popularnością, podano także.
Polska Agencja Inwestycji i Handlu (PAIH) jest instytucją doradczą wchodzącą w skład Grupy Polskiego Funduszu Rozwoju (PFR). Pierwszym punktem kontaktu dla eksporterów i inwestorów. Działa zarówno w Polsce, jak i poprzez Zagraniczne Biura Handlowe (ZBH) na całym świecie. Wzmacnia rozpoznawalność polskich marek na międzynarodowych rynkach, promuje rodzime produkty i usługi oraz rozwiązania technologiczne made in Poland. Agencja pomaga przedsiębiorcom w wyborze optymalnej ścieżki ekspansji za granicą. Wspiera również napływ bezpośrednich inwestycji zagranicznych do Polski oraz realizację polskich inwestycji w kraju.
Źródło: ISBnews