Tidio pozyskał ponad 110 mln zł (25 mln USD) w Serii B, której przewodził fundusz PeakSpan Capital, podano w komunikacie. W rundzie wzięli udział także m.in. polski fundusz Inovo Venture Partners oraz Rafał Brzoska.
„Pozyskane środki pomogą w dalszym rozwoju spółki. Tidio planuje przede wszystkim inwestycje w zespół i planuje podwoić liczbę swoich pracowników, zatrudniając specjalistów od marketingu i produktu oraz deweloperów z międzynarodowym doświadczeniem. Dziś zespół Tidio stanowi ponad 140 pracowników” – czytamy w komunikacie.
„Chcemy być narzędziem pierwszego wyboru dla przedsiębiorców zaczynających nowy biznes w internecie, po które będą sięgać, jak tylko skonfigurują swój hosting i uruchomią stronę lub sklep internetowy. Podstawowa wersja naszej usługi jest dla nich bezpłatna, a dzięki transparentnym planom cenowym mogą łatwo zwiększać skalę i dostosowywać Tidio do swoich potrzeb” – powiedział co-founder i CEO Tidio Tytus Gołas cytowany w komunikacie.
Tidio to polski startup, który rozwija platformę do obsługi klienta dla małych i średnich firm. Szczecińska spółka oferuje m.in. live chat i chatboty oparte o AI. Narzędzia Tidio integrują się m.in. z e-mailem, Facebookiem, Instagramem, WordPressem i Shopify, umożliwiając przedsiębiorcom obsługę klientów ze wszystkich kanałów w jednej skrzynce oraz współpracę zespołową.
Źródło: ISBnews