Według Pawła Tkaczyka pomiędzy marketingiem a sprzedażą można postawić znak równości. Dlaczego? Ponieważ wszystkie strategie związane z marką mają doprowadzić finalnie właśnie do sprzedaży.
Marketing, który nie sprzedaje, taki marketing sobie a muzom, jest bardzo niewielu firmom potrzebny do czegokolwiek. Dlatego mówię o znaku równości pomiędzy marketingiem a sprzedażą. Jeśli byłeś marketerem, którego podstawową funkcją było sprzedawanie klientom istniejącym produktu istniejącego na rynku istniejącym, to trochę innych kompetencji wymaga od Ciebie stworzenie rynku na nowy produkt, który nie istniał
mówi Paweł Tkaczyk, Strateg Marki podczas konferencji Infoshare 2023
W materiale informacje dotyczące:
- błędów w budowaniu marki,
- marketingu i brand buildingu,
- wprowadzania nowych produktów,
- świadomości firm odnośnie marki,
- działalności startupów.