piątek, 16 maja 2025
Inwestycje.pl
  • Giełda
  • Biznes
  • Gospodarka
  • Nieruchomości
  • Waluty
  • Gaming
  • Wideo
  • Konferencje
  • Więcej
    • PRAWO
    • STARTUPY
    • CROWDFUNDING
    • FINANSE OSOBISTE
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Inwestycje.pl
  • Giełda
  • Biznes
  • Gospodarka
  • Nieruchomości
  • Waluty
  • Gaming
  • Wideo
  • Konferencje
  • Więcej
    • PRAWO
    • STARTUPY
    • CROWDFUNDING
    • FINANSE OSOBISTE
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Inwestycje.pl
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Strona Główna Biznes

Unity Group zmienia nazwę na Univio, przygotowując się do kolejnych przejęć

Dodane przez Bartłomiej Supernak
16 września 2024
w dziale Biznes
0
technologia
0
SHARES
Share on FacebookShare on Twitter

Unity Group ogłosiło zmianę nazwy na Univio. Zmiana nazwy jest elementem strategii zagranicznej ekspansji firmy, obecnie skoncentrowanej na rynku DACH, a w przyszłości także na innych rynkach europejskich, podała spółka.

Konsolidacja marek pod nową nazwą przygotowuje spółkę na kolejne przejęcia i dalszy rozwój w perspektywicznych obszarach, podano.

„Decyzja o zmianie nazwy jest ważnym elementem naszej strategii, mającym na celu nie tylko zabezpieczenie marki na rynkach zagranicznych, ale także przygotowanie spółki na kolejne kroki w obszarze M&A. Nowa nazwa to symbol nowej siły, odzwierciedlający nasze ambicje dynamicznego rozwoju firmy w najbliższych latach oraz otwarcia na nowe możliwości” – powiedział jeden z założycieli i CEO Univio (wcześniej Unity Group) Grzegorz Kuczyński, cytowany w komunikacie.

Pod nową nazwą firma koncentruje się na pełnej integracji dołączonych w ostatnich latach spółek i zespołów, takich jak Global4Net i AllWins, co umożliwi jeszcze efektywniejsze wykorzystanie zasobów i synergii wewnątrz organizacji. Konsolidacja marek pod nowym brandem Univio to naturalny krok w procesie budowania spójnej struktury, która pozwoli firmie lepiej dostosować się do specyfiki perspektywicznych rynków, zabezpieczyć markę i zminimalizować potencjalne ryzyka dla dynamicznego rozwoju firmy, podkreślono w materiale.

„Skupiamy się na rozwoju organicznym, który pozostaje priorytetem w strategii firmy. Obejmuje to zarówno doskonalenie istniejących kompetencji, jak i rozszerzenie portfolio usług, aby jeszcze lepiej odpowiadać na potrzeby klientów. Równocześnie firma chce nadal aktywnie działać w obszarze fuzji i przejęć, identyfikując i integrując wartościowe podmioty, które mogą wzmocnić jej pozycję na rynku. Połączenie rozwoju organicznego z inwestycjami kapitałowymi pozwoli Univio na skalowanie działalności, wprowadzanie innowacji oraz budowanie swojej pozycji jako lidera cyfrowej transformacji handlu na rynkach europejskich” – podkreślił jeden z założycieli Univio Marek Lose.

Zmiana nazwy na Univio jest istotnym krokiem w obszarze międzynarodowej ekspansji firmy, obecnie skupionym w szczególności na rynku DACH (Niemcy, Austria, Szwajcaria), a w przyszłości obejmującym także inne regiony europejskie, zapowiedziano w informacji.

„Univio to marka, która pozwoli nam na dynamiczny wzrost na rynkach zagranicznych, gdzie widzimy znaczne możliwości rozwoju. Nowa nazwa umożliwi nam stworzenie trwałej rozpoznawalności firmy poza Polską – będzie elementem wspierającym budowanie biznesu i współpracę z międzynarodowymi klientami oraz partnerami” – wskazał managing partner Univio, odpowiedzialny za rozwój zagraniczny, Dominik Janes.

Firma planuje nie tylko wzmocnić swoją pozycję na rynkach zagranicznych, ale również rozwijać strategiczne partnerstwa, które są kluczowe dla dalszego wzrostu.

„Kładziemy duży nacisk na współpracę z wiodącymi partnerami technologicznymi i biznesowymi, co pozwoli nam jeszcze bardziej zintegrować naszą ofertę i dostarczać kompleksowe rozwiązania dla klientów w Europie. Obecnie pracujemy już nad ciekawymi projektami wspólnie z partnerami zagranicznymi i jesteśmy gotowi na nowe wyzwania” – dodał Janes.

Partnerzy zarządzający Univio dostrzegają ogromny potencjał w działaniach zagranicznych i są przekonani, że rynek znacząco przyspieszy w przyszłym roku.

„W związku z tym, już teraz podejmowane są kroki, aby przygotować się na te zmiany i zabezpieczyć markę. Dlatego podjęto decyzję o konsolidacji brandów oraz zastrzeżeniu nowej nazwy firmy na rynku europejskim. Dzięki temu organizacja jest w pełni przygotowywana do dalszej dynamicznej ekspansji” – podsumowano w komunikacie.

Univio (wcześniej Unity Group) od 1997 roku wdraża rozwiązania w zakresie cyfrowej transformacji handlu. Univio to interdyscyplinarny zespół ekspertów, realizujący projekty transformacji cyfrowej dla wiodących marek, takich jak m.in: RTV Euro AGD, Leroy Merlin, Nestle, McDonald’s, SIG, Swiss Re, Generali, Volkswagen Group Polska, Gemini Poland, OnniBus, GATX, Wittchen, Meble Forte, Domiporta, MyBenefit, LPP i wiele innych.

Źródło: ISBnews

Tagi: Univio
Poprzedni post

Tygodniowy przegląd informacji z sektora OZE i e-mobilności

Następny post

Jarosław Orlikowski zastąpi Jakuba Słupińskiego na stanowisku prezesa Banku Pocztowego

Eurocash Frisco

Frisco będzie rentowny w 2025, 1 mld zł sprzedaży w 2025/2026

sklep, wózek, handel

Eurocash widzi poprawę w nastrojach konsumenckich

eurocash

Eurocash chce poprawić zysk netto i sprzedaż

Eurocash

Eurocash zakończył zamykanie nierentownych sklepów

Enea

Enea Operator otrzyma ponad 22 mln zł z NFOŚiGW m.in. na magazynowanie energii

biznesmen, biznes, człowiek, mężczyzna

Zarząd Vigo Photonics z Adamem Piotrowskim na czele powołany na kolejną kadencję

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Najnowsze

Eurocash Frisco

Frisco będzie rentowny w 2025, 1 mld zł sprzedaży w 2025/2026

11bit

11 bit studios miał 6,37 mln zł straty netto, 2,21 mln zł zysku EBITDA w I kw. 2025

papier

Arctic Paper zmienił rekomendację i proponuje niewypłacanie dywidendy z zysku za 2024

boryszew

Boryszew miał 5,88 mln zł zysku netto, 70,22 mln zł zysku EBITDA w I kw. 2025

sklep, wózek, handel

Eurocash widzi poprawę w nastrojach konsumenckich

PGE

PGE miała szac. ok. 2,42 mld zł zysku netto, ok. 4,33 mld zł powtarzalnej EBITDA w I kw.

eurocash

Eurocash chce poprawić zysk netto i sprzedaż

Eurocash

Eurocash zakończył zamykanie nierentownych sklepów

Enea

Enea Operator otrzyma ponad 22 mln zł z NFOŚiGW m.in. na magazynowanie energii

CPK

CPK ogłosił przetarg na prace projektowe na odcinek układu KDP w rejonie łódzkiej Retkini

Twitter LinkedIn

Inwestycje.pl to portal, w którym znajdziesz aktualne wiadomości z kraju, bieżące informacje ze spółek, komentarze, analizy i opinie.

ADRES:

INWESTYCJE.PL SP. Z O.O.
Ul. Łąkowa 3/5,
90-562 Łódź

NIP: 7252307078
REGON: 388224470
KRS: 0000885306

KONTAKT:

Ogólny: biuro@inwestycje.pl
Redakcja: redakcja@inwestycje.pl
Współpraca: reklama@inwestycje.pl

©2022 Inwestycje.pl Wszystkie prawa zastrzeżone.

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Giełda
  • Biznes
  • Gospodarka
  • Nieruchomości
  • Waluty
  • Gaming
  • Wideo
  • Konferencje
  • Więcej
    • PRAWO
    • STARTUPY
    • CROWDFUNDING
    • FINANSE OSOBISTE

©2022 Inwestycje.pl Wszystkie prawa zastrzeżone.

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Giełda
  • Biznes
  • Gospodarka
  • Nieruchomości
  • Waluty
  • Gaming
  • Wideo
  • Konferencje
  • Więcej
    • PRAWO
    • STARTUPY
    • CROWDFUNDING
    • FINANSE OSOBISTE

©2022 Inwestycje.pl Wszystkie prawa zastrzeżone.