Z usługi płatniczej InPost Pay korzysta 1 mln użytkowników, podał InPost.
„Oferujemy prosty, jedno-klikowy proces zakupowy, który eliminuje główne trudności e-commerce w Polsce. Nasze rozwiązanie zwiększa konwersję zakupową nawet o 30-70%, w zależności od branży sklepu internetowego. Dodatkowo pomagamy w zdobywaniu nowych klientów. Blisko 85% użytkowników InPost Pay stanowi nową grupę klientów dla naszych partnerów e-commerce – pozyskujemy ich spośród milionów korzystających z usług InPost” – powiedział VP ds. digital i strategii InPost Szymon Wałach, cytowany w komunikacie.
InPost Pay to usługa, która łączy płatność i dostawę za pomocą jednego przycisku – dostępnego na karcie produktu oraz w koszyku. Usługa InPost oferuje metody płatności jak: płatności kartą VISA i Mastercard w tym, Google Pay czy Apple Pay oraz BLIK, wskazano w materiale.
Spółka podała ponadto, że aplikacja InPost Fresh ma 1,5 mln pobrań, a użytkownicy platformy mogą wybierać spośród prawie 300 tys. ofert w 6 kategoriach produktowych, natomiast aplikacja InPost Mobile, z której zadowolonych jest 90% badanych – ma 12 mln użytkowników.
InPost to platforma dostaw dla e-commerce. Założony w 1999 roku przez Rafała Brzoskę w Polsce, InPost posiada sieć Paczkomatów w Polsce, Wielkiej Brytanii i Włoszech, a także świadczy usługi kurierskie i fullfilment dla sprzedawców e-commerce w Polsce. W lipcu 2021 r. sfinalizował przejęcie francuskiej spółki Mondial Relay. W styczniu 2021 r. InPost zadebiutował na giełdzie Euronext Amsterdam.
Źródło: ISBnews