PARTNER PORTALU
Inwestycje.pl
  • Giełda
  • Biznes
  • Gospodarka
  • Nieruchomości
  • Waluty
  • Gaming
  • Wideo
  • Konferencje
  • Więcej
    • PRAWO
    • STARTUPY
    • CROWDFUNDING
    • FINANSE OSOBISTE
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Inwestycje.pl
  • Giełda
  • Biznes
  • Gospodarka
  • Nieruchomości
  • Waluty
  • Gaming
  • Wideo
  • Konferencje
  • Więcej
    • PRAWO
    • STARTUPY
    • CROWDFUNDING
    • FINANSE OSOBISTE
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Inwestycje.pl
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Strona Główna Biznes

Wittchen pracuje nad przeglądem oferty produktowej, polityki cenowej i rabatowej

Dodane przez Bartłomiej Supernak
9 października 2025
w dziale Biznes
0
Wittchen
0
SHARES
Share on FacebookShare on Twitter

Wittchen pracuje nad przeglądem oferty produktowej, nad modyfikacją polityki cenowej i rabatowej oraz chce skupić się na sprzedaży bardziej marżowych produktów i zmniejszyć ofertę walizek, poinformował dyrektor finansowy (CFO) Marcin Szyguła.

„Skupiamy się teraz na przeglądzie oferty produktowej, na produkcie, który ma wyższą marżę i jest chętniej kupowany przez klienta. […] Jeśli skupimy się na sprzedaży bardziej marżowych produktów, to jesteśmy w stanie wygenerować lepszą marżę [marża EBITDA w II kw. to 15,6%]. […] Chcemy skupić się też na bardziej rozwojowych rynkach; mamy wybrane te rynki, ale nie chcę ich na razie ujawniać. Stawiamy też na dalszą optymalizację współpracy z marketplace’ami – na ograniczenie kosztów wysyłek, na negocjacje prowizji, walczymy o każdą złotówkę” – powiedział Szyguła podczas wideokonferencji.

„Chcemy też zmodyfikować politykę cenową i rabatową. Chcemy zmienić podejście do rabatów i obniżyć te 'pierwsze’ ceny, a rabaty nie będą już 70-procentowe, tylko mniejsze, co przyniesie większą marżę i rotację stocku” – dodał.

Spółka chce też zmniejszyć ofertę walizek.

„Walizki zawsze będą w naszej ofercie, ale w mniejszej linii. Chcemy postawić na DNA firmy Wittchen i wyroby skórzane, torby, odzież, galanterię skórzaną, gdzie konkurencja z Azji nie jest już tak duża, a ponadto jest to produkt wysokomarżowy” – zaznaczył dyrektor.

Dodał, że kanał e-commerce może w kolejnych latach osiągnąć 60% udziału w strukturze przychodów. 

„Na pewno stawiamy na e-commerce i ten kanał będzie decydujący, a w następnych latach osiągnie 60%, a być może więcej. To jest kanał, w który inwestujemy, ale chcemy rozwijać się w nim mądrze. Sklepy stacjonarne też są ważne, bo mamy kontakt z klientem i są one ambasadorami marki. Udział marketplace’ów w przychodach jest coraz większy i ta tendencja będzie utrzymana w kolejnych latach” – dodał, pytany o strukturę przychodów w perspektywie 2-3 lat.

Wittchen jest sprzedawcą dodatków i akcesoriów skórzanych. Prowadzi także sprzedaż obuwia i odzieży skórzanej oraz akcesoriów podróżnych. Spółka jest notowana na GPW od 2015 r., wchodzi w skład indeksu sWIG80. Jej skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 454 mln zł w 2024 r.

Źródło: ISBnews

Tagi: Wittchen
Poprzedni post

Wittchen chce obniżyć zapasy do 100-110 mln zł, zwrot z inwestycji w magazyn za 6-7 lat

Następny post

Miraculum szacuje wzrost przychodów o 7% r/r do 38,55 mln zł w okresie I-III kw. 2025

Kraków

Oferta ZUE za 80,5 mln zł wybrana na utrzymanie sieci tramwajowej w Krakowie

Inter Cars

Sprzedaż spółek dystrybucyjnych Inter Cars wzrosła o 7,6% r/r do 2,08 mld zł w październiku

praca

Formuła monopolu na rynku hazardu online się wyczerpała

PKN Orlen

Orlen ma porozumienie z Naftogazem dot. dostaw 300 mln m3 gazu na Ukrainę w 2026

praca

DataWalk: Nasza platforma big data weszła w miejsce dużego europejskiego projekt

biznes

Caspar AM przedstawił analizy założeń strategii reorganizacji i optymalizacji grupy

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Najnowsze

PZU

PZU i Pekao zainwestowały po 100 mln zł w PZU FIZ Private Debt

newag

Newag miał wstępnie 283,1 mln zł zysku netto w okresie I-III kw. 2025

Kraków

Oferta ZUE za 80,5 mln zł wybrana na utrzymanie sieci tramwajowej w Krakowie

ZUE

ZUE miało wstępnie 5,2 mln zł zysku netto w I-III kw. 2025

Inter Cars

Sprzedaż spółek dystrybucyjnych Inter Cars wzrosła o 7,6% r/r do 2,08 mld zł w październiku

paliwo

Czeka nas kolejny tydzień podwyżek cen paliw, szczególnie diesla

praca

Formuła monopolu na rynku hazardu online się wyczerpała

WIG

Indeks WIG20 spadł o 1,20% na zamknięciu w piątek

PKN Orlen

Orlen ma porozumienie z Naftogazem dot. dostaw 300 mln m3 gazu na Ukrainę w 2026

praca

DataWalk: Nasza platforma big data weszła w miejsce dużego europejskiego projekt

Twitter LinkedIn

Inwestycje.pl to portal, w którym znajdziesz aktualne wiadomości z kraju, bieżące informacje ze spółek, komentarze, analizy i opinie.

ADRES:

INWESTYCJE.PL SP. Z O.O.
Ul. Łąkowa 3/5,
90-562 Łódź

NIP: 7252307078
REGON: 388224470
KRS: 0000885306

KONTAKT:

Ogólny: biuro@inwestycje.pl
Redakcja: redakcja@inwestycje.pl
Współpraca: reklama@inwestycje.pl

©2022 Inwestycje.pl Wszystkie prawa zastrzeżone.

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Giełda
  • Biznes
  • Gospodarka
  • Nieruchomości
  • Waluty
  • Gaming
  • Wideo
  • Konferencje
  • Więcej
    • PRAWO
    • STARTUPY
    • CROWDFUNDING
    • FINANSE OSOBISTE

©2022 Inwestycje.pl Wszystkie prawa zastrzeżone.

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Giełda
  • Biznes
  • Gospodarka
  • Nieruchomości
  • Waluty
  • Gaming
  • Wideo
  • Konferencje
  • Więcej
    • PRAWO
    • STARTUPY
    • CROWDFUNDING
    • FINANSE OSOBISTE

©2022 Inwestycje.pl Wszystkie prawa zastrzeżone.