Lenovo ogłosiło, że Wojciech Zaskórski objął stanowisko general manager w Lenovo Polska, podała firma.
„Będzie odpowiadać za całokształt działań firmy, w tym zarządzanie sprzedażą, rozwijanie i wzmacnianie pozycji marki oraz portfolio jej produktów i usług przeznaczonych dla użytkowników indywidualnych, jak i biznesowych na polskim rynku. Nowy general manager w Lenovo Polska będzie raportował do Ivana Bozeva, dyrektora generalnego odpowiedzialnego za kraje Europy Środkowo i Południowo-Wschodniej” – czytamy w komunikacie.
Wojciech Zaskórski z rynkiem IT związany jest od ponad 20 lat. Ostatnio pełnił funkcję enterprise business division director w Samsung Electronics Polska, w ramach której przez ostatnie 5 lat zarządzał biznesem produktów IT marki Samsung w Europie Środkowo-Centralnej.
„Poprowadzenie Lenovo na polskim rynku to wyzwanie i odpowiedzialność, które z entuzjazmem podejmuję. Jestem dumny, że trafiam do firmy w przełomowym momencie cyfrowej transformacji pracy oraz biznesu. W Lenovo wierzymy, że technologia może rozwiązać największe wyzwania ludzkości, dlatego podstawą prowadzonych przez nas działań, od momentu tworzenia innowacji do ich wdrożenia, jest zorientowanie na potrzeby oraz oczekiwania klienta. Jestem skoncentrowany na systematycznej realizacji naszej strategii i wspieraniu dalszego rozwoju marki, który umożliwi nam urzeczywistnianie tej wizji i tym samym oferowaniu wszystkim użytkownikom inteligentniejszych technologii” – powiedział Zaskórski, cytowany w komunikacie.
Lenovo to firma z globalnej listy Fortune 500 o obrotach sięgających 43 mld USD. Jej oferta obejmuje komputery osobiste (w tym markę Think i urządzenia Yoga działające w różnych trybach), stacje robocze, serwery, pamięć masową, inteligentne telewizory, a także produkty mobilne, takie jak smartfony (w tym marki Moto), tablety i aplikacje.
Źródło: ISBnews