Inwestycje.pl
  • Giełda
  • Gospodarka
  • Biznes
  • Wideo
  • Konferencje
  • Waluty
  • Gaming
  • Nieruchomości
  • Więcej
    • PRAWO
    • STARTUPY
    • CROWDFUNDING
    • FINANSE OSOBISTE
    • KONFLIKT W UKRAINIE
    • COVID RAPORT
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Inwestycje.pl
  • Giełda
  • Gospodarka
  • Biznes
  • Wideo
  • Konferencje
  • Waluty
  • Gaming
  • Nieruchomości
  • Więcej
    • PRAWO
    • STARTUPY
    • CROWDFUNDING
    • FINANSE OSOBISTE
    • KONFLIKT W UKRAINIE
    • COVID RAPORT
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Inwestycje.pl
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Strona Główna Biznes

Wolumen adresowanych przesyłek reklamowych wzrósł o 11% w 2019

Dodane przez Bartłomiej Supernak
5 marca 2020
w dziale Biznes
0
Poczta Polska
0
SHARES
Share on FacebookShare on Twitter

Wolumen adresowanych przesyłek reklamowych obsługiwanych przez Pocztę Polską wzrósł w ub. roku o 11% r/r. Wobec spadku tradycyjnej korespondencji o 9% rocznie, jest to jedyna usługa listowa, która cieszy się rosnącym zainteresowaniem klientów, podał narodowy operator.

„W państwach Europy Zachodniej na jednego mieszkańca przypada około 120 adresowanych przesyłek reklamowych w ciągu roku. W Polsce rocznie takich przesyłek reklamowych jest około 15. W ostatnich latach obserwujemy dynamiczny rozwój usługi Direct Mail, coraz więcej przedsiębiorców sięga po to narzędzie” – powiedział dyrektor zarządzający Pionem Sprzedaży w Poczcie Polskiej Artur Więckowski, cytowany w komunikacie.

Poczta Polska stawia na rozwój usług reklamowych, które mają spełnić trend rynkowy wzrostu zainteresowania Direct Mail. Wśród nich jest przesyłka marketingowa, która jest w pełni adresowaną przesyłką. Jest to najskuteczniejsza forma marketingu bezpośredniego, umożliwiająca nawiązanie i utrzymywanie bliskich, spersonalizowanych relacji z konkretnymi odbiorcami na terenie kraju. Inną formą są druki bezadresowe, czyli ulotki, będące najtańszą reklamą bezpośrednią. Ulotki pozwolą na szerokie dotarcie do potencjalnych klientów bez konieczności używania własnej bazy danych. Na dotarcie do potencjalnych klientów – wyselekcjonowanej grupy odbiorców na podstawie określonych cech budynków pozwala natomiast mailing profilowany. Klient określa swoją grupę docelową wg kryteriów demograficznych (np. wiek, płeć) geograficznych (np. województwo, miasto), a Poczta na tej podstawie doręcza przesyłki, wskazano w komunikacie.

Klienci Poczty Polskiej mogą skorzystać też z reklamy produktowej, nazywanej „samplingiem”, która polega na wydawaniu klientom materiałów reklamowych i próbek towarów w placówkach pocztowych.

Poczta Polska to największy polski pracodawca zatrudniający ponad 80 tys. pracowników w całym kraju. Posiada największą sieć dystrybucyjno-logistyczną w kraju, obejmującą ponad 7,6 tys. placówek.

Źródło: ISBnews

Tagi: Poczta Polska
Poprzedni post

UKE oczekuje 1,9 mld zł wpływu z aukcji na 4 rezerwacje z pasma 3,6 Ghz

Następny post

Wojciech Jasiński powołany na przewodniczącego rady nadzorczej PKN Orlen

biznes

Medinice ma patent w Japonii na krioaplikator CoolCryo

Unibep

Sławomir Kiszycki zrezygnował ze stanowiska wiceprezesa Unibepu

Budimex

Budimex ma umowę z GDDKiA na rozbudowę drogi krajowej nr 65 za 186,24 mln zł

autobus

Liczba rejestracji nowych autobusów wzrosła o 23,2% r/r do 117 w listopadzie

kalkulator

Główne ryzyko dla banków – kredyty CHF, rezerwy mogą wzrosnąć o 25-40 mld zł

biznes

LG Energy Solution i Impact Clean Power Technology podpisały wieloletnią umowę

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Najnowsze

MF

Andrzej Domański wskazany na ministra finansów

biznes

Medinice ma patent w Japonii na krioaplikator CoolCryo

Unibep

Sławomir Kiszycki zrezygnował ze stanowiska wiceprezesa Unibepu

Budimex

Budimex ma umowę z GDDKiA na rozbudowę drogi krajowej nr 65 za 186,24 mln zł

Donald Tusk

Moim zamiarem jest wprowadzenie kwoty wolnej 60 tys. zł, ale nie w ciągu 100 dni

pieniądze

Niewykluczony jest spadek kursu euro do 4,28 zł na koniec roku

pieniądze

Fundusz Avivo Capital zainwestował 5,5 mln euro w startupy z Polski, Niemiec i USA

autobus

Liczba rejestracji nowych autobusów wzrosła o 23,2% r/r do 117 w listopadzie

Donald Tusk

Nowy Rok rozpoczniemy od wypłaty 800+ i podwyżek pensji dla nauczycieli

kalkulator

Główne ryzyko dla banków – kredyty CHF, rezerwy mogą wzrosnąć o 25-40 mld zł

Twitter LinkedIn Facebook Youtube LinkedIn


Inwestycje.pl
 to portal, w którym znajdziesz aktualne wiadomości z kraju, bieżące informacje ze spółek, komentarze, analizy i opinie.

ADRES:

INWESTYCJE.PL SP. Z O.O.
Ul. Łąkowa 3/5,
90-562 Łódź

NIP: 7252307078
REGON: 388224470
KRS: 0000885306

KONTAKT:

Ogólny: biuro@inwestycje.pl
Redakcja: redakcja@inwestycje.pl
Współpraca: reklama@inwestycje.pl

©2022 Inwestycje.pl Wszystkie prawa zastrzeżone.

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Giełda
  • Gospodarka
  • Biznes
  • Wideo
  • Konferencje
  • Waluty
  • Gaming
  • Nieruchomości
  • Więcej
    • PRAWO
    • STARTUPY
    • CROWDFUNDING
    • FINANSE OSOBISTE
    • KONFLIKT W UKRAINIE
    • COVID RAPORT

©2022 Inwestycje.pl Wszystkie prawa zastrzeżone.

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist