Żabka wprowadziła nowy program „Bezpieczny Start” skierowany do osób, które rozważają otworzenie własnej firmy, podała spółka. Uczestnictwo w programie trwa od 2 do 4 tygodni. W tym czasie adepci poznają realia pracy franczyzobiorcy, dzięki czemu są lepiej przygotowani do podjęcia współpracy z siecią, podkreślono.
„Zdobywanie praktycznej wiedzy i doświadczenia w sklepie franczyzobiorcy-trenera pozwala im na dogłębne zrozumienie procesów franczyzowych. Dzięki temu, po ukończeniu programu, mogą sprawniej kontynuować proces rekrutacji do sieci, uczestnicząc w szkoleniu zakończonym egzaminem, i otworzyć swoją działalność pod szyldem Żabki. Dodatkowym wsparciem dla przyszłych przedsiębiorców jest ich indywidualny opiekun, czyli partner ds. szkoleń” – czytamy w komunikacie.
Jednak nawiązanie współpracy możliwe jest dopiero po zakończeniu z sukcesem pełnego szkolenia dla kandydatów na franczyzobiorcę, podkreślono.
„Uczestnicy programu pracują za kasą, obsługują klientów, przyjmują dostawy produktów, poznają systemy informatyczne i etykietowania. Dzięki temu zdobywają wiedzę oraz doświadczenie, które zdecydowanie pomaga w prowadzeniu własnego biznesu lub w procesie dołączenia do sieci franczyzowej” – powiedziała franczyzobiorczyni i trenerka Żabki Agnieszka Jałowietzki, cytowana w komunikacie.
Wszyscy przedsiębiorcy, którzy zdecydują się przystąpić do sieci Żabka, otrzymają gotowy lokal wyposażony w niezbędny sprzęt, systemy informatyczne czy meble. Od początku będą również mieli dostęp do wsparcia merytorycznego, serwisowego i technologicznego, w tym nowoczesnych narzędzi, takich jak aplikacje Optiplan i Cyberstore, które ułatwiają zarządzanie sklepem. Otrzymają także pakiet niezbędnych szkoleń wprowadzających i opiekę partnera ds. sprzedaży na cały okres współpracy. W 2024 roku ponad 86% franczyzobiorców Żabki osiągnęło przychód miesięczny 27 tys. zł lub więcej, podano też w materiale.
W skład Grupy Żabka wchodzą: Żabka Polska (odpowiada za działalność detaliczną m.in. zarządzanie siecią sklepów typu convenience i ogólnopolską siecią logistyczną Grupy), Żabka Future (odpowiada za przyśpieszenie tworzenia cyfrowego ekosystemu convenience z synergiami pomiędzy jego częściami oraz zapewnienie optymalnej technologii do wielokierunkowego rozwoju Grupy) i Żabka International (odpowiada za realizację ekspansji zagranicznej), firma Maczfit (rynek cateringu dietetycznego) oraz Dietly.pl (platforma e-commerce).
Źródło: ISBnews