InPost jest najlepiej rozpoznawalną marką dostarczającą przesyłki według badań Kantar – otrzymał 99% wskazań, podał InPost. Ponadto 93% polskich internautów robiących zakupy online wybiera Paczkomat InPost jako formę dostawy, a 85% jako formę wysyłki.
„Badani wskazują, że InPost używa nowoczesnych rozwiązań internetowych i mobilnych (78%), a także dostarcza przesyłki na czas (77%). Co więcej, 75% internautów deklaruje, że lubi markę InPost, a 76% uznaje ją za markę odnoszącą sukcesy na rynku” – czytamy w komunikacie.
InPost podkreśla, że ma znaczącą przewagę nad konkurencją we wszystkich wskaźnikach określających wizerunek i siłę marki. Marka firmy odnotowała wzrost wskaźnika Demand Power (na ile konsumenci są skłonni ją wybrać na podstawie jej wizerunku) o 3 pkt proc. w porównaniu do wyników z kwietnia br. – co świadczy o wzroście udziału w rynku na podstawie wizerunku. Jeszcze większe umocnienie siły marki związane jest z wynikiem najważniejszego w tej kategorii wskaźnika – Meaningful (emocjonalna bliskość i zaspokajanie potrzeb), który wzrósł o 21 pkt proc.
„Listopadowe wyniki Kantar pokazują, że jesteśmy jedną z najbardziej rozpoznawalnych marek w Polsce, a InPost zna praktycznie każdy w Polsce. Ważne jest także, że od lat notujemy najwyższe oceny polskich konsumentów wśród wszystkich firm logistycznych. Aż 75% internautów lubi markę InPost! To wskaźniki praktycznie nieosiągalne dla większości firm na rynku – co daje nam ogromną satysfakcję i motywację do dalszego rozwoju. Dlatego cały czas wprowadzamy nowe rozwiązania dla naszych użytkowników, czego przykładem jest usługa przesyłek międzynarodowych czy nasz program lojalnościowy. Każde badanie potwierdza, że możliwość dostaw i zwrotów za pomocą maszyn Paczkomat są najbardziej motywujące przy wyborach w zakresie zakupów online. Cieszy nas, że nieustająco InPost jest liderem rankingów, jeśli chodzi o sympatię Polaków” – powiedziała chief marketing & ESG officer w InPost Izabela Karolczyk-Szafrańska, cytowana w materiale.
InPost to platforma dostaw dla e-commerce. Założony w 1999 roku przez Rafała Brzoskę w Polsce, InPost posiada sieć Paczkomatów w Polsce, Wielkiej Brytanii i Włoszech, a także świadczy usługi kurierskie i fullfilment dla sprzedawców e-commerce w Polsce. W lipcu 2021 r. sfinalizował przejęcie francuskiej spółki Mondial Relay. W styczniu 2021 r. InPost zadebiutował na giełdzie Euronext Amsterdam.
Źródło: ISBnews