Inwestycje.pl
  • Giełda
  • Gospodarka
  • Biznes
  • Nieruchomości
  • Waluty
  • Gaming
  • Prawo
  • Więcej
    • Startupy
    • Crowdfunding
    • Finanse osobiste
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Giełda
  • Gospodarka
  • Biznes
  • Nieruchomości
  • Waluty
  • Gaming
  • Prawo
  • Więcej
    • Startupy
    • Crowdfunding
    • Finanse osobiste
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Inwestycje.pl
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Strona Główna Crowdfunding

Browar Za Miastem pozyskał planowane 4,18 mln zł w ramach kampanii na Crowdway

Dodane przez Bartłomiej Supernak
6 listopada 2020
w dziale Crowdfunding
0
pieniądze
0
SHARES
Share on FacebookShare on Twitter

Browar Za Miastem zebrała 4,18 mln zł, czyli 100% celu, w kampanii crowdfundingowej promowanej na platformie Crowdway, podano w komunikacie. Browar zgromadził środki na budowę własnego browaru, którego łączny koszt wyniesie 9 mln zł.

„Emisja akcji skierowana do społeczności inwestorów to ważny etap naszej strategii. W tej chwili jesteśmy w pełni przygotowani finansowo do dokończenia budowy browaru. Mamy środki własne, zawarliśmy umowę o kredyt inwestycyjny oraz umowę o dotację. Prace budowlane zaczęły się jeszcze przed kampanią crowdfundingu udziałowego. Do dzisiaj wykonane są fundamenty budynku oraz trwa budowa ścian części murowanej. Za około 2 tygodnie zaczniemy montaż konstrukcji hali produkcyjnej. Niedługo też rozpoczniemy przetargi związane z zakupem urządzeń produkcyjnych. Pierwsze piwo w naszym browarze zamierzamy uwarzyć już za niecały rok” – powiedział współzałożyciel i prezes spółki Browar Za Miastem Tomasz Brycki, cytowany w komunikacie.

Jesienią 2021 roku zostanie uruchomiony kompletny browar rzemieślniczy, w którym znajdzie się linia technologiczna składająca się z warzelni, tanków fermentacyjno-leżakowych oraz urządzeń do rozlewu. Docelowo browar będzie mógł produkować 30 tys. hektolitrów, czyli 6 mln butelek piwa rocznie. Spółka jest właścicielem innowacyjnej technologii produkcji piwa na bazie surowców „Superfood”, która otwiera szerokie możliwości eksportu, podano także.

„Ogromnie dziękujemy społeczności inwestorów za udział w emisji akcji naszej spółki promowanej w kampanii crowdinvestingowej. Jej ważnym celem było zbudowanie grona ambasadorów marki. Liczba naszych akcjonariuszy wzrosła do około 650 osób. To duża grupa ludzi, którzy piją nasze piwa i już teraz są zainteresowani sukcesem naszej firmy. Ostatnie tygodnie pokazały, że nowi inwestorzy mogą i chcą angażować się w rozwój teraz już naszego wspólnego biznesu” – dodał współzałożyciel i wiceprezes spółki Marek Wziątek, cytowany w komunikacie.

Koszt budowy browaru planowany jest na około 9 mln zł. W kolejnych latach spółka zainwestuje dalsze środki w rozbudowę mocy produkcyjnych. Projekt zostanie sfinansowany ze środków własnych (2 mln zł), dotacji unijnej (1,8 mln zł), kredytu inwestycyjnego (1,3 mln zł) oraz kapitału pozyskanego w ramach crowdfundingu.

„W nowym browarze uruchomimy produkcję zupełnie nowej linii piw warzonych w oparciu o naszą innowacyjną technologię. Oczywiście oprócz inwestycji koncentrujemy się na bieżącej działalności. Bardzo zależy nam na ciągłej budowie dystrybucji oraz dalszym wzroście przychodów” – dodał Wziątek.

„To już 3. kampania w tym roku promowana na platformie Crowdway, która pozyskuje maksymalne finansowanie o równowartości 1 mln euro. Za sukcesem Browaru Za Miastem stoi konkretny cel, mocne podstawy biznesowe oraz bardzo dobrze przeprowadzone działania komunikacyjne. Ogromne gratulacje dla spółki, która przekonała do siebie prawie 700 inwestorów w trakcie bardzo trudnego okresu związanego z pandemią” – podsumował prezes Crowdway.pl Jakub Niestrój, cytowany w komunikacie.

Browar Za Miastem warzy kilkanaście gatunków piwa. W ofercie posiada zarówno europejską klasykę (np. pilsner, pszeniczne), jak i piwa nowej fali (np. APA, Black IPA). Piwa Browaru Za Miastem dostępne są w ponad 2 000 punktów sprzedaży, w tym w sieciach handlowych: Auchan, Carrefour, Duży Ben, Intermarche, Kaufland, Lidl, Stokrotka. W 2019 roku Browar Za Miastem sprzedał 4 tys. hektolitrów piwa i zanotował 3,3 mln zł przychodów. Sprzedaż wzrosła o 50% r/r (wolumenowo i wartościowo). W drugiej połowie 2019 r., czyli w trzecim roku działalności, firma osiągnęła rentowność.

Źródło: ISBnews

Tagi: Browar za Miastem
Poprzedni post

URE cofnął firmie Polski Prąd i Gaz koncesję na obrót paliwami gazowymi

Następny post

NBP sprzedał 7-dniowe bony pieniężne za 163,99 mld zł

crowfunding

SkyCash Poland uruchamia crowdfundingową emisję akcji na kwotę 4,2 mln zł

Stava

Stava pozyskała ponad 3,4 mln zł z emisji w modelu crowdfundingowym

wykres

CanPoland z Grupy Pelion planuje crowdfunding i debiut na NewConnect

pieniądze

Wartość emisji na Crowdway wzrosła do 25,6 mln zł w 2020 roku

żywność

Las Vegans pozyskał ok. 1 mln zł na wprowadzenie na rynek wegańskiej czekolady

Stava

Stava uruchamia crowdfundingową emisję akcji na kwotę ok. 4,3 mln zł

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Pomóż ratować życie

Najnowsze

WIG

Indeks WIG20 spadł o 1,64% na zamknięciu w czwartek

Dom Development

Zarząd Dom Development uchwalił emisję łacznie 180 tys. nowych akcji bez pp

Nextbike: Postępowanie restrukturyzacyjne pozwoli utrzymać płynność finansową

Nextbike porozumiał się z fińskim miastem Oulu ws. rozwiązania umowy

biznes

Polsko-brytyjska grupa robocza ds. CPK odbyła inauguracyjne spotkanie

Alior Bank

S&P potwierdził ratingi Alior Banku

biuro

Rzecznik MŚP apeluje o ulgi dla MŚP w spłacie zobowiązań publicznoprawnych

chmura

GovTech i Microsoft mają porozumienie ws. wdrażania chmury w administracji

sąd

Sąd wstrzymał decyzję ws. odstępstwa od konkluzji BAT dla ZE PAK

© 2020 inwestycje.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Giełda
  • Gospodarka
  • Biznes
  • Nieruchomości
  • Waluty
  • Gaming
  • Prawo
  • Więcej
    • Startupy
    • Crowdfunding
    • Finanse osobiste

© 2020 inwestycje.pl