Inwestycje.pl
  • Giełda
  • Gospodarka
  • Biznes
  • Nieruchomości
  • Waluty
  • Gaming
  • Prawo
  • Więcej
    • Startupy
    • Crowdfunding
    • Finanse osobiste
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Giełda
  • Gospodarka
  • Biznes
  • Nieruchomości
  • Waluty
  • Gaming
  • Prawo
  • Więcej
    • Startupy
    • Crowdfunding
    • Finanse osobiste
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Inwestycje.pl
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Strona Główna Crowdfunding

Iron VR zapowiada kampanię crowdfundingową, a debiut na NewConnect w 2021

Dodane przez Bartłomiej Supernak
15 października 2020
w dziale Crowdfunding, Gaming, Giełda
0
Banki mogą oceniać zdolność do spłaty kredytu z gwarancją de minimis BGK
0
SHARES
Share on FacebookShare on Twitter

Iron VR – spółka zależna Carbon Studio – planuje przeprowadzenie emisji akcji w formule crowdinvestingu jeszcze w tym roku, a jej debiut na rynku NewConnect planowany jest na 2021 r., podała spółka.

„Ze względu na dynamicznie rozwijający się rynek wirtualnej rzeczywistości, planujemy w przyszłym roku dołączenie Iron VR do grona spółek notowanych na NewConnect, aby podnieść wiarygodność spółki w oczach inwestorów, kontrahentów i przyszłych partnerów biznesowych. Wcześniej jednak przeprowadzimy emisję akcji spółki, która ma nam pomóc w dynamicznym rozwoju firmy. Emisja odbędzie się już niebawem” – powiedziała prezes Iron VR i członek zarządu Carbon Studio Karolina Koszuta, cytowana w komunikacie.

Szczegóły emisji oraz cele kampanii Iron VR przedstawi wkrótce. Warunki oferty zostaną zaprezentowane na platformie CrowdConnect.pl jeszcze w tym roku. W procesie tym wspierać studio będzie Dom Maklerski INC, podano także.

„W przyszłym roku zamierzamy także przenieść notowania akcji Carbon Studio z NewConnect na GPW. Niewątpliwie 2021 rok będzie dla nas przełomowy. Dodatkowo, jako Iron VR, liczymy na doświadczenie rynkowe Carbon Studio, które mam nadzieję pomoże spółce w płynnym procesie wejścia na parkiet. Zdradzę też, że w Iron będziemy wykorzystywać technologię Aurelius, którą używamy przy pracach Carbona. Ma ona na celu przyspieszyć pracę nad projektami studia” – dodała Koszuta.

W sierpniu 2020 Iron VR zawarło umowę o ścisłej współpracy z Movie Games, która polega na stworzeniu czołowych gier z portfolio warszawskiego studia do wirtualnej rzeczywistości, przypomniano.

„Współpraca z Movie Games jest zgodna z założoną przez nas strategią, polegającą na pozyskiwaniu zewnętrznych gier. Projekty naszego partnera pozwolą nam tworzyć gry VR na sprawdzonych i uznanych tytułach, które powstały na klasycznym rynku PC-owym. Wkrótce przedstawimy tytuły, nad którymi będziemy pracować” – powiedziała Koszuta.

Movie Games, której akcje są notowane na NewConnect, jest także akcjonariuszem spółki Iron VR. Posiada 10% jej akcji. To wynik pozyskania przez studio akcjonariuszy związanych z branżą gier wideo, bowiem w III kw. br. do Iron VR trafiło ponad 0,91 mln zł.

„Działalność spółki jest i będzie finansowana ze środków pochodzących od zewnętrznych partnerów. Natomiast nadal zachowujemy pełną kontrolę nad firmą. Carbon Studio posiada 43,9% akcji Iron VR, a udział w głosach na walnym zgromadzeniu akcjonariuszy wynosi 61%” – dodała.

Spółka przypomina, że kilka dni temu swoją premierę miał najnowszy sprzęt wirtualnej rzeczywistości. Na rynku pojawiły się gogle Oculus Quest 2, należące do marki Facebook.

„Wraz z pojawieniem się OQ2 spodziewamy się napływu wielu nowych użytkowników VR. Nasze produkcje będą gotowe do obsługi nowego sprzętu VR” – powiedział członek zarządu Carbon Studio Aleksander Caban.

Iron VR powstało w styczniu 2020 w celu tworzenia mniejszych gier (na własnych IP) opartych o zaawansowany koncept rozgrywki oraz przenoszenie gier innych producentów do wirtualnej rzeczywistości. Spółka zakłada produkcję kilku gier rocznie.

Carbon Studio specjalizuje się w tworzeniu i wydawaniu gier wideo na platformy wszystkich liczących się producentów technologii XR: Oculus, HTC Vive, PlayStation VR, Microsoft VR, Samsung Gear VR, Xiaomi VR, a także komputery PC i konsole. Spółka tworzy wysoko oceniane gry wideo w modelu premium. W celu uzyskania istotnych i trwałych przewag konkurencyjnych w ramach obranej specjalizacji, stale rozszerza know-how z dziedziny tworzenia tytułów XR (wspólna nazwa dla VR i AR). Spółka jest notowana na NewConnect od grudnia 2019 r.

Źródło: ISBnews

Tagi: Carbon StudioIron VR
Poprzedni post

Lotnisko Chopina obsłużyło 482 tys. pasażerów we wrześniu

Następny post

Allegro uruchomiło specjalny pakiet Smart! Student

praca

Rusza oferta publ. Red Carpet Media na ok. 5 mln zł, po niej wniosek ws. NewConnect

praca

Huuuge Inc. nie rozważa obecnie podniesienia ceny za akcję w ofercie publicznej

praca

Mercator Medical skupił akcje własne za łącznie 30,7 mln zł

pieniądze

Huuuge Inc. nie planuje wypłaty dywidendy za bieżący rok

praca

Fundusz CVC Alior Banku zrealizował zysk na inwestycji w 20% udziałów PayPo

wykres

Na GPW odnotowano 19 IPO, w Europie – 135 w 2020

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Pomóż ratować życie

Najnowsze

KNF

Trwają prace nad propozycją KNF ws. kredytów w CHF, klienci wypełnią ankiety

kopalnia

Prezes GIPH za ustawą dot. odejścia od węgla, obejmującą też firmy okołogórnicze

pieniądze

Booksy zamknęło rundę C finansowania na kwotę 70 mln USD

USA

Zamówienia na dobra trwałego użytku w USA wzrosły o 0,2% m/m w grudniu

cybersecurity

Nowy projekt ustawy o KSC nadal nie gwarantuje cyberbezpieczeństwa

piłka nożna

Ekstraklasa przekazała klubom piłkarskim łacznie 146 mln zł w sezonie 2020/2021

energetyka

PSE mają decyzję środowiskową dla linii 400 kV Kozienice – Miłosna

mieszkanie

Heimstaden Bostad nabędzie do 707 lokali na wynajem od Marvipolu za 380,9 mln zł

© 2020 inwestycje.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Giełda
  • Gospodarka
  • Biznes
  • Nieruchomości
  • Waluty
  • Gaming
  • Prawo
  • Więcej
    • Startupy
    • Crowdfunding
    • Finanse osobiste

© 2020 inwestycje.pl