All in! Games planuje wydanie w tym roku kilku wyselekcjonowanych gier z największym potencjałem, a także zakłada dalszą wewnętrzną inkubację zespołów deweloperskich, poinformował prezes Marcin Kawa. Spółka planuje ponadto intensyfikowanie poszukiwań zewnętrznych projektów gier do wydania w latach 2023-24.
„Jesteśmy wciąż na początku wielkiej podróży. Ilość gier, które wydamy w 2022 nie będzie porażająca, ale będą to gry, w które nasz zespół wierzy” – powiedział Kawa podczas briefingu.
Wskazał na „Project Joker”, który „od samego początku dobrze wypadał w testach” i liczy na „co najmniej zadowalający wynik tej gry”. Wymienił również „Project Raise”, rozwijany przez deweloperów spółki zależnej Ironbird Creations, z premierą planowaną w 2023 roku. Jak zaznaczył, jest to przykład spółki, która przechodziła proces z wewnętrznego zespołu deweloperskiego do projektu z potencjałem, który następnie jest wydzielany do spółki zależnej, która docelowo może pozyskać zewnętrzne finansowanie na rozwój gry.
Następny projekt to „Project Rush”, również w wewnętrznej inkubacji.
„Jak projekt będzie dojrzały, zostanie wyodrębniona spółka z zespołem deweloperskim, do możliwości pozyskania dodatkowego kapitału na rozwój projektu. Przewidujemy stworzenie jeszcze jednego zespołu deweloperskiego i prace nad nową grą w tym roku” – wskazał prezes.
Zaznaczył ponadto, że All in! Games intensyfikuje poszukiwania ciekawych zewnętrznych projektów gier i jest to priorytet szczególnie na lata 2023-2024.
All in! Games to notowany na GPW wydawca gier komputerowych z siedzibą w Krakowie, działający w branży gamingowej od 2018 roku. Firma wydaje i tworzy wyjątkowe gry na komputery osobiste i konsole. Jest wydawcą takich tytułów, jak „Chernobylite” (The Farm 51), „Ghostrunner” (One More Level), „Tools Up!” (The Knights of Unity), „Paradise Lost” (PolyAmorous).
Źródło: ISBnews