Big Cheese Studio w najbliższym czasie rozpocznie sprzedaż gry Cooking Simulator na rynku chińskim i zapowiada także nadchodzący start kampanii marketingowych „Cooking Simulator 2”, „Pizza Empire” i trzeciego – niezapowiedzianego jeszcze tytułu, poinformował ISBtech CFO spółki Jakub Rafał.
„W najbliższym czasie rozpoczniemy sprzedaż 'Cooking Simulator’ na rynku chińskim. Zapowiadamy także nadchodzący start kampanii marketingowych 'Cooking Simulator 2′, 'Pizza Empire’ i trzeciego – niezapowiedzianego jeszcze tytułu” – powiedział ISBtech Rafał.
Podkreślił, że spółka posiada „najlepszą grę na świecie” w tematyce gotowania – „Cooking Simulator”.
„Nie mamy konkurencji na Steam, jeśli chodzi o tematykę gier o gotowaniu. Dodatkowo zdobyliśmy nagrodę za najlepszą grę roku Steam VR. W grudniu otrzymaliśmy certyfikację na naszą grę bezpośrednio na rynek chiński, a trzeba przypomnieć, że od ponad dwóch lat Chińczycy otworzyli się pierwszy raz, dając zgodę na sprzedaż bezpośrednio nielicznym grom. Wynikają z tego dodatkowe potencjały – na każdej z platform mamy długi ogon sprzedaży” – wskazał CFO spółki.
Oczekuje, że wydając drugą część swojego hitu, bardziej rozbudowaną oraz zawierającą coop – multiplayer, Big Cheese Studio będzie w stanie przeskalować wyniki.
„Ogon sprzedażowy będzie dużo grubszy niż ten obecny i jednocześnie równie długi. Jednocześnie pracujemy nad Pizza Empire – gra będzie cross promowana z 'Cooking Simulator’ oraz nad trzecim niezapowiedzianym tytułem” – dodał Rafał.
Big Cheese Studio to działający od 2018 roku producent i wydawca gier wideo z Łodzi. Większościowym akcjonariuszem Big Cheese Studio jest PlayWay. Spółka jest notowana na rynku głównym GPW od 2021 r.
Źródło: ISBnews