środa, 14 maja 2025
Inwestycje.pl
  • Giełda
  • Biznes
  • Gospodarka
  • Nieruchomości
  • Waluty
  • Gaming
  • Wideo
  • Konferencje
  • Więcej
    • PRAWO
    • STARTUPY
    • CROWDFUNDING
    • FINANSE OSOBISTE
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Inwestycje.pl
  • Giełda
  • Biznes
  • Gospodarka
  • Nieruchomości
  • Waluty
  • Gaming
  • Wideo
  • Konferencje
  • Więcej
    • PRAWO
    • STARTUPY
    • CROWDFUNDING
    • FINANSE OSOBISTE
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Inwestycje.pl
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Strona Główna Gaming

BoomBit chce w jak największym stopniu dywersyfikować źródła przychodów

Dodane przez Bartłomiej Supernak
28 kwietnia 2025
w dziale Gaming
0
smartfon, elektronika użytkowa, sprzęt
0
SHARES
Share on FacebookShare on Twitter

BoomBit chce w jak największym stopniu dywersyfikować źródła przychodów o nowe platformy, nowe gatunki gier, czy aplikacje mobilne, poinformował powiedział dyrektor finansowy spółki Marek Pertkiewicz. Spółka planuje zaoferowanie autorskich narzędzi Business Intelligence pod odrębną marką w modelu SaaS. 

„Od strony przychodowej chcemy w jak największym stopniu dywersyfikować nasze źródła przychodów, zarówno jeśli chodzi o różnego rodzaju nowe platformy, na których zamierzamy być bardziej obecni w tym roku (Steam, konsole), nowe nowe gatunki gier, których wcześniej nie robiliśmy, czyli puzzle, ale też aplikacje na urządzenia mobilne. No i usługi, które mamy nadzieję w tym roku – zwłaszcza jeżeli uruchomimy model SaaS – też pozwolą nam na generowanie dodatkowych przychodów. Po stronie kosztowej wdrażamy oszczędności głównie w obszarze kosztów wynagrodzeń” – powiedział Pertkiewicz podczas wideokonferencji. 

Dodał, że porównując styczeń ubr. z grudniem 2024, spółka zaoszczędziła ok. 700 tys. zł kosztów osobowych w skali miesiąca. 

„Teraz jeszcze w drugim i w trzecim kwartale będą widoczne efekty kolejnych redukcji, które mieliśmy na przeprowadzone w końcówce roku 2024 i teraz na początku na początku tego roku. Z tego tytułu jeszcze kolejne między 250 a 300 tys. zł miesięcznie powinniśmy mieć mieć oszczędności. To dwa główne kierunki, na których się skupiamy, żeby przepływy [finansowe] uległy poprawie” – dodał dyrektor finansowy. 

Prezes BoomBit Marcin Olejarz wskazał ponadto, że „Hunt Royale” i „Darts Club” to dwa najbardziej dochodowe w tej chwili projekty, ale zwrócił też uwagę na wydane w zeszłym roku tytuły, czyli „Dawn of Ages”, „Downhill Race Leagu”e, „Clash of Destiny”, czy „Off Road Runner”. 

„Z wydanych ostatnio większych tytułów to wspomniane już 'Clash of Destiny’ miała dobry początek, z czego efektem jest czwarte miejsce w samym Q4, ale w kolejnych miesiącach gra zarabiała coraz mniej. Gra ma bardzo dobre metryki, ale nie da się jej skalować ze względu na wysokie koszty pozyskania użytkownika. Dlatego też planujemy wydanie zreskinowanej wersji tej gry bazującej na assetach z gry 'Big Helmet Heroes’. Testy pokazują nam, że gra w tym stylu graficznym będzie miała znacznie niższe koszty CPI, czyli pozyskanie użytkownika” – powiedział prezes.

„’Loot Heroes” – wydana w listopadzie – ma bardzo dobre retencje, ale spółka ma problemy  żeby ją zeskalować, wskazał. 

„Planowane jest dodanie w kolejnych miesiącach kilku nowych feature’ów, nowe światy, postaci, klany oraz zmiany mediacji reklamowej, które mogą się przełożyć na poprawę wyników w tej grze. 'Train King’ – wydany w styczniu 2025 roku – tak naprawdę to był globalny soft launch. Trwają pracę nad rozszerzeniem contentu oraz wprowadzeniem liveops i ofert specjalnych. W maju planujemy duży update tej gry” – dodał Olejarz. 

Jeśli chodzi o plany wydawnicze, prezes BoomBit podał, że spółka pracuje nad nowymi tytułami. 

„Będzie to kilka soft launch’ów oraz premier gier mid-core casual, takich jak 'Hunters Origin’, 'Big Helmet’, 'Warriors of Destiny’, 'Mini Golf’, 'Among Dead’ 'Idle Nightclub’. Planujemy też nowe inicjatywy w takich gatunkach, jak gry puzzle czy aplikacje mobilne. Planujemy również premiery na innych platformach dystrybucyjnych, w tym na Steam. Jako pierwsza planowana jest premiera wersji Free to Play gry 'Dawn of Ages’ i ta premiera będzie dzisiaj, tak więc zobaczymy jak się uda. Premiera będzie również na platformie Epic. Planujemy też wydanie gier na konsole. Pierwszą grą będzie 'Build a Bridge’ na Xbox. Konsekwentnie chcemy też rozwijać nasze portfolio wydając dużo aktualizacji, nie zapominając o grach Hyper Casual i Hybrid Casual. W naszym dziale publishingu mamy na chwilę obecną kilkadziesiąt tytułów w testach” – wymienił prezes. 

W roku 2024 spółka kontynuowała rozwój usług, które wcześniej wykorzystywała wyłącznie na potrzeby wewnętrzne. 

„Dotyczy to autorskich narzędzi Business Intelligence, produkcji Playable Ad oraz technologii Cross Promo. Zrealizowaliśmy dotychczas kilkadziesiąt zleceń zewnętrznych i pozyskaliśmy pierwszych klientów na nasze narzędzia BI. Skala tych współprac rośnie, dlatego w tym roku planujemy zaoferowanie tych usług w modelu SaaS pod odrębną marką. Uplifters będzie funkcjonowało jako platforma dla publisherów i self-publisherów, oszczędzająca czas i zwiększająca przychody. Jest to poparte setkami produktów i dużą liczbą wewnętrznych iteracji każdej z usług. Obserwujemy bardzo duże zainteresowanie, jeżeli chodzi o nasze usługi. Co dokładnie chcemy i możemy zaoferować? UA Intelligence jest to platforma, która pozwala zaoszczędzić mnóstwo czasu, jeżeli chodzi o zarządzanie kampaniami User Acquisition, jak i sprawdzaniem ich wyników i jest to bardzo mocno połączone z naszym systemem BI i z ROI Predictor” – powiedział Olejarz. 

W ramach usługi User Acquisition, czyli prowadzenia kampanii dla klientów spółka dostarcza 'wysokiej jakości’ ruch. 

„Jest to usługa skalowania portfolio, oparta budżetem ponad 140 mln USD wydanych na przestrzeni ostatnich ostatnich czterech lat. Crosspromo i Ad Network w naszym przypadku jest to prawie 15% dodatkowego zysku. Jest to m.in. wymiana ruchu z największymi partnerami i promowanie naszych gier […]. Widzimy, że to jest bardzo efektywne i chcemy rozszerzać tą naszą sieć o nowych partnerów, żebyśmy mogli się wymieniać ruchem” – wskazał prezes. 

BoomBit to producent i wydawca gier mobilnych. Działa na rynku globalnym

Źródło: ISBnews

Tagi: BoomBit
Poprzedni post

Współpraca MC i MS ma objąć m.in. w pełni cyfrowy SOKiK, wdrożenie AI, cyberbezpieczeństwo

Następny post

MF sprzedało w ramach sprzedaży dodatkowej obligacje o wartości 517 mln zł

gra

Bloober Team ma umowę dystrybucyjną wybranych gier na Chiny, Hongkong, Makau i Tajwan

Creepy Jar

Creepy Jar miał wstępnie 5 mln zł zysku netto, 4,9 mln zł zysku EBIT w I kw. 2025

gra

Varsav Game Studios uzyskał pełny zwrot nakładów na grę Bee Simulator: The Hive

Ultimate Games

Ulitmate Games miało wstępnie 1,6 mln zł skons. zysku netto w I kw. 2025

Play2Chill

Play2Chill chce w połowie roku wydać pełną wersję gry Aztecs: The Last Sun

gaming, gra, gry

Tygodniowy przegląd informacji ISBtech z sektora gamingowego

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Najnowsze

Zakup Alior Banku przez Bank Pekao nie wpłynie na politykę dywidendową

PZU przedłużyło porozumienie z PFR ws. inwestycji w Pekao do 2030

WIG

Indeks WIG20 spadł o 0,62% na zamknięciu w środę

biznes

Asseco i Aruba PEC zawarły partnerstwo w zakresie e-Doręczeń między Polską i Włochami

W 12 kopalniach PGG i JSW wydobycie zostanie wstrzymane na 3 tygodnie

PGG rozpoczęła przygotowania do raportowania ESG, powołała koordynatora

pieniądze

Oszczędności ma 80% Polaków, doświadczenia z inwestycjami 46%

pieniądze

Akcjonariusze XTB zdecydowali o wypłacie 5,45 zł dywidendy na akcję za 2024

pieniądze, zbiórka

MF sprzedało w ramach sprzedaży dodatkowej obligacje o wartości 798,5 mln zł

Inpro

Inpro rekomenduje wypłatę 0,25 zł dywidendy na akcję z zysku za 2024

gra

Bloober Team ma umowę dystrybucyjną wybranych gier na Chiny, Hongkong, Makau i Tajwan

biznes

Revolut Bank wprowadza refinansowanie kredytów hipotecznych na Litwie

Twitter LinkedIn

Inwestycje.pl to portal, w którym znajdziesz aktualne wiadomości z kraju, bieżące informacje ze spółek, komentarze, analizy i opinie.

ADRES:

INWESTYCJE.PL SP. Z O.O.
Ul. Łąkowa 3/5,
90-562 Łódź

NIP: 7252307078
REGON: 388224470
KRS: 0000885306

KONTAKT:

Ogólny: biuro@inwestycje.pl
Redakcja: redakcja@inwestycje.pl
Współpraca: reklama@inwestycje.pl

©2022 Inwestycje.pl Wszystkie prawa zastrzeżone.

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Giełda
  • Biznes
  • Gospodarka
  • Nieruchomości
  • Waluty
  • Gaming
  • Wideo
  • Konferencje
  • Więcej
    • PRAWO
    • STARTUPY
    • CROWDFUNDING
    • FINANSE OSOBISTE

©2022 Inwestycje.pl Wszystkie prawa zastrzeżone.

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Giełda
  • Biznes
  • Gospodarka
  • Nieruchomości
  • Waluty
  • Gaming
  • Wideo
  • Konferencje
  • Więcej
    • PRAWO
    • STARTUPY
    • CROWDFUNDING
    • FINANSE OSOBISTE

©2022 Inwestycje.pl Wszystkie prawa zastrzeżone.