BoomBit podtrzymuje plany rozszerzenia oferty swoich gier o nowe platformy, poinformował prezes Marcin Olejarz. Spółka szykuje kolejne umowy wydawnicze i testowe z zewnętrznymi partnerami.
„Mamy gotówkę, będziemy chcieli pozyskiwać nowe projekty i platformy – widzę potencjał w Steam i konsolach” – powiedział Olejarz podczas wideokonferencji.
Jak podano w prezentacji, spółka nadal planuje rozszerzenie oferty o nowe platformy (Steam, Google Play Pass, Google Play Games on PC, platformy webowe).
Prezes podkreślił bogaty pipeline wydawniczy własnych produkcji, a także kolejne umowy wydawnicze i testowe z zewnetrznymi partnerami. W ramach umów wydawniczych spółka stawia na rozwoj portfolio gier Mid-Core i Casual.
„Mamy 8 umow wydawniczych z zewnetrznymi partnerami. Kilkanaście kolejnych projektów jest w testach. Ponadto mamy nowe joint venture w obszarze Mobile E-sports. Zamierzamy również komercjalizować nasze narzedzia analityczne i marketingowe” – dodał Olejarz.
Spółka ma zaplanowane dwie gry sportowe, których premiera może nastąpić w I kw. 2024 roku. Soft launch gry muzycznej zakładany jest z kolei na II kwartał.
Wśród gier „zewnętrznych” soft launch jeszcze w tym roku może mieć „Train King Tycoon” Kolejne to „Dawn of Ages”, którego soft launch może nastąpić w I poł. 2024 roku oraz „Loot Heroes” (potencjalny soft launch w lato 2024).
BoomBit to producent i wydawca gier mobilnych. Działa na rynku globalnym, produkując gry w formule free-to-play na platformy iOS oraz Android, a także gry na platformę Nintendo Switch. Spółka jest notowana na rynku głównym GPW od maja 2019 r.
Źródło: ISBnews