BTC Studios, w ramach nowej strategii, skupi się na działalności deweloperskiej na rynku mobile gaming oraz rozwoju i produkcji własnych i posiadanych tytułów oraz technologii, podała spółka. W III kw. 2023 r. BTC Studios zamierza wznowić produkcję własnego tytułu „Cooking Travelers”, którego premiera i pierwsze testy rynkowe planowane są na I kw. 2024 r. Ponadto chce zaoferować rozwiązania social metaversum dla B2B.
„Biorąc po uwagę stałe zmiany na rynku mobile gamingu emitent optymalizuje kierunki potencjalnego wzrostu przychodów oraz biorąc pod uwagę podpisane w ostatnich miesiącach 2023 roku kontrakty modyfikuje główny kierunek swojej działalności” – czytamy w komunikacie.
Główną przestrzenią rozwoju zespołu produkcyjnego jest bieżąca i planowana współpraca z wiodącym wydawcą gier mobilnych na rynku polskim. Główny tytuł spółki: „House Secrets The Beginning”, jak i nowy tytuł „Hidden Objects – Puzzles” zostały wydane przez wydawcę w ramach umowy wydawniczej. W ramach dalszej współpracy BTC Studios wyprodukuje i dostarczy do wydawcy kolejne tytuły. Najnowsza premiera planowana jest w III kw. 2023. Wszystkie tytuły w ramach podjętej współpracy będą stale rozwijane zarówno pod względem długości gameplay jak i metod monetyzacji. W sposób ciągły będą dostosowywane do zmieniającego się rynku co powinno docelowo przynieść stały wzrost przychodów dla obu partnerów, wymieniono w informacji.
„Drugim segmentem działalności jest rozwój technologii i produktów social metaversum dla partnerów zewnętrznych. Przychody w tym sektorze planowane są poprzez kreację nowych produktów skierowanych do szeroko pojętego B2B. BTC Studios wraz z partnerem zewnętrznym planuje rozpoczęcie wdrożeń nowych produktów w IV kw. 2023. Na aktualnym etapie trwają prace developerskie nad kreacja pierwszych wytypowanych rynkowo produktów. BTC Studios będzie informować rynek o rozwoju sprzedaży w tym zakresie” – czytamy również.
Dalej spółka wymienia kontynuację współpracy z chińskim wydawcą Martian Games.
„’House Secrets The Beginning’ został wydany w wersji iOS na rynku chińskim w czerwcu 2023. Planujemy rozwój zarówno wydanego tytułu jak i oferowanie partnerowi chińskiemu nowych produktów w kategorii Hyper Casual” – zadeklarowano.
W III kw. 2023 r. BTC Studios zamierza wznowić produkcję własnego tytułu „Cooking Travelers”, którego premiera i pierwsze testy rynkowe planowane są na I kw. 2024. Na tym etapie prac spółka rozważa własne wydanie „tego dużego i rozwojowego” IP. W tym celu prowadzone są rozmowy z partnerami w wyniku których ma powstać odpowiedni budżet dla kampanii user acquisition, podano także.
„Rozważamy również wprowadzenie na rynek zmodyfikowanych – poprawionych, wydanych już wcześniej tytułów, tj: 'TAFFY – Feed The Kitty’. Zmodyfikowana strategia to skupienie się na developmencie własnych gier i współpracy z solidnymi i dużymi partnerami w zakresie wydania i rozwoju wypracowanej technologii. Spółka zakłada, że działania te przyniosą stały, regularny wzrost przychodów na przestrzeni najbliższych i kolejnych kwartałów” – podsumowano w informacji.
BTC Studios to notowany na NewConnect producent, deweloper i wydawca gier wideo na urządzenia mobilne, konsole i komputery PC/Mac. Model biznesowy spółki jest oparty na m.in. pozyskiwaniu licencji do najbardziej rozpoznawalnych produkcji animowanych dla młodzieży, które następnie będą wykorzystywane do wytwarzania gier.
Źródło: ISBnews