Kampania marketingowa „Widma Wolności” – nadchodzącego dodatku do gry „Cyberpunk 2077” – rozpocznie się w czerwcu, zapowiedziała spółka.
„Początek 2023 roku minął pod znakiem przygotowań do premiery 'Widma Wolności’. Już w czerwcu rozpocznie się kampania marketingowa najnowszej produkcji studia CD Projekt RED” – czytamy w komunikacie.
„Naszym pierwszym przystankiem będzie Summer Game Fest: Play Days w Los Angeles. Planujemy również szereg kolejnych wydarzeń na całym świecie, o których więcej powiemy w nadchodzących tygodniach” – powiedział prezes Adam Kiciński, cytowany w komunikacie.
Według wcześniejszych zapowiedzi, „Cyberpunk 2077: Widmo Wolności” trafi na konsole PlayStation 5, Xbox Series X|S i PC w 2023 roku. Dokładna data premiery i cena dodatku zostanie ujawniona w przyszłości.
W skład grupy CD Projekt wchodzą: CD Projekt RED – deweloper gier wideo z gatunku RPG i GOG – globalna platforma cyfrowej dystrybucji gier. Sztandarową grą wydawnictwa jest seria „Wiedźmin” oraz najnowsza superprodukcja „Cyberpunk 2077”. Spółka jest notowana na GPW; wchodzi w skład indeksu WIG20.
Źródło: ISBnews