Cherrypick Games zamierza uruchomić co najmniej dwie gry na globalną platformę e-sportu mobilnego Skillz już do końca tego roku, poinformował ISBtech prezes Marcin Kwaśnica.
„Obecnie pracujemy nad dwiema grami. Pierwsza to nasz evergreen o nazwie 'Touchdown Hero’, która została przeprojektowana z pomocą zespołu Skillz, aby sprostać oczekiwaniom graczy w stosunku do porównywalnej gry mobilnej. 'Touchdown Hero’ jest obecnie w fazie soft launch. Drugą grą, nad którą wspólnie pracujemy, jest 'Solitaire TriPeaks Adventures’. Zaprojektowaliśmy tę grę, tak aby zapewnić uczciwe, konkurencyjne wrażenia e-sportowe. Planujemy soft launch w ciągu najbliższych kilku tygodni” – powiedział ISBtech Kwaśnica.
„Ogłosiliśmy również trzecią grę dostępną wyłącznie w Skillz zatytułowaną 'Golf Hero’. Jesteśmy bardzo podekscytowani tą grą i wkrótce rozpoczniemy pre-produkcję. Oczekujemy, że przynajmniej pierwsze dwie gry zostaną uruchomione w 2020 roku na całym świecie. Skillz bardzo dobrze rozumie mobilnych graczy e-sportowych i doskonale wie, jak ich przyciągać i pozyskać użytkowników. To dla nas ogromna zaleta” – dodał prezes.
Wskazał, że obecnie większość strumieni przychodów w mobilnej rozrywce pochodzi z zakupów w aplikacji (IAP) i reklam.
„Jesteśmy przekonani, że te kanały zarabiania będą się dalej rozwijać. Istnieją jednak inne modele zarabiania na grach mobilnych, które wciąż nie są tak szeroko rozpowszechnione. Model turniejów gotówkowych stworzony i opracowany przez Skillz okazał się 5razy bardziej efektywnym sposobem zarabiania na zwykłych grach mobilnych w porównaniu z tradycyjnymi metodami zarabiania (IAP i reklamy) i wykorzystujemy to w naszych nadchodzących tytułach” – zaznaczył Kwaśnica.
Szef sprzedaży i treści w Skillz Wally Nguyen zaznaczył w rozmowie z ISBtech, że platforma mobilnego e-sportu współpracuje z ponad 20 tys. twórcami gier. Ma portal samoobsługowy w którym każdy programista może zarejestrować się i pobrać pakiet deweloperski, a zespół Skillz pomoże mu przekształcić grę mobilną w e-sport.
„Wykorzystując swoją opatentowaną technologię, Skillz organizuje miliardy turniejów e-sportowych dla 30 mln mobilnych graczy na całym świecie i co miesiąc rozdaje ponad 60 mln USD w nagrodach” – wskazał Nguyen.
W jego ocenie, mobilny e-sport ma przed sobą bardzo świetlaną przyszłość, a Skillz rozszerza dystrybucję, nawiązuje wyjątkowe partnerstwa z głównymi markami oraz poszerza zakres i głębię oferowanej treści.
„Przy globalnych przychodach z e-sportu, które w tym roku sięgają 1 mld USD integracja ze Skillz umożliwia programistom płynnie dołączenie do jednego z najszybciej rozwijających się segmentów rozrywki cyfrowej. Z niecierpliwością czekamy na pomoc Cherrypick Games w dostarczaniu wysokiej jakości, dostępnych gier milionom graczy na całym świecie, którzy chcą łączyć się z innymi graczami w uczciwych konkursach w Skillz” – podsumował szef sprzedaży i treści w Skillz.
Cherrypick Games to producent gier mobilnych oraz na platformy PC i konsole. Spółka jest notowana na rynku NewConnect od listopada 2017 r.
Źródło: ISBnews