Liczba sprzedanych pre-orderów gry „Sniper Ghost Warrior Contracts 2” (SGWC 2) wzrosła o ok. 30% w stosunku do wyników sprzedaży pre-orderów „Sniper Ghost Warrior Contracts 1” (SGWC 1) w 2019 r., podało CI Games.
Łączny wolumen sprzedaży „Sniper Ghost Warrior Contracts 2” w ciągu dwóch dni od dnia premiery z wyłączeniem pre-orderów wzrósł o ok. 118% w stosunku do wyników sprzedaży „Sniper Ghost Warrior Contracts 1” w 2019 r., podano również
„Łączne przychody ze sprzedaży 'SGWC 2′ w ciągu dwóch dni od dnia premiery: wzrost o ok. 170% w stosunku do wyników sprzedaży 'SGWC 1′ w 2019 r. w analogicznym okresie po premierze. Wzrost przychodów w stosunku do wolumenu sprzedaży wynika głównie z wyższej ceny sprzedaży 'SGWC 2′ oraz lepszej monetyzacji dodatków do gry” – czytamy w komunikacie.
CI Games to producent i dystrybutor gier komputerowych, notowany na GPW od 2007 r. (początkowo jako City Interactive).
Źródło: ISBnews